Toplum sağlığı açısından ciddi bir tehlike oluşturan ve tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle Allianz Türkiye olarak en büyük önceliğimiz değerli sigortalılarımız ve çalışanlarımızın sağlığını korumak. Bu süreçte sizlere kesintisiz hizmet vermeye ve hizmetlerimizi sunmaya devam edeceğiz. Sunduğumuz ek hizmetler ve süreçler ile alakalı detaylara aşağıdan erişebilirsiniz.
Koronavirüs (Covid-19) Salgını Hakkında Bilgilendirme ve Ek Hizmetlerimiz
Sıkça Sorulan Sorular
HES Kodu, Hayat Eve Sığar mobil uygulaması veya kısa mesaj (SMS) veya e-Devlet Kapısı üzerinden alınabilir. HES Kodu hakkında detaylı bilgi almak için https://hayatevesigar.saglik.gov.tr/ web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Covid-19 Aşı Randevusu, MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) mobil uygulaması / web sitesi https://www.mhrs.gov.tr/index.html veya e-Devlet Kapısı üzerinden veya Sağlık Bakanlığı Alo 182 çağrı merkezi aracılığıyla alınabilir.
Diğer sorularınız ve detaylı bilgi için Sağlık Bakanlığı COVID-19 Bilgilendirme Platformu web sitesini ziyaret edebilir (https://covid19.saglik.gov.tr/) veya Aile hekiminiz ile iletişime geçebilirsiniz.