Size Özel Kasko Teklifini Hemen Alın
Kasko Sigortası Nedir?
Kasko Sigortası, aracınızı ve sizi birçok beklenmedik duruma karşı koruyan kapsamlı bir sigorta çözümüdür. Günlük hayatta karşılaşabileceğiniz trafik kazaları, çarpma, çarpışma, yangın ve hırsızlık gibi temel risklerin yanı sıra, doğal afetler (dolu, sel gibi) ve toplumsal hareketler gibi öngörülemeyen durumlara karşı da sizi güvence altına alır. Ayrıca, üçüncü şahıslara karşı doğabilecek mali sorumluluklarınızı da kapsayarak, güvenli ve huzurlu bir sürüş deneyimi sunar.
Allianz, farklı ihtiyaç ve bütçelere uygun farklı kasko paketleri sunarak, hem aracınızı hem de sizi en iyi şekilde koruma altına almayı hedefler. Geniş asistans hizmetleri ve hasar yönetimindeki uzmanlığı sayesinde, olası zararlarınızı hızlı ve etkili bir şekilde karşılar.
Kasko Sigortası teklifinizi şimdi bir tıkla oluşturabilir, hem arabanızı hem de kendinizi güvence altına alabilirsiniz.
.png)
Neden Allianz Kasko Sigortası?
Allianz Kasko'nun Avantajları
Kasko Paketleri
Kasko Teminatları
-
Kısmi Koruma
-
Genişletilmiş Koruma
-
Ekstra Koruma
Daha fazlasını görmek için kaydırın
Ana Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Servis Seçimi |
Eko Network | Eko Network | Kapsamlı Network | Markalı Network |
Çarpışma |
✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Yanma | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Deprem | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Sel / Su Baskını | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Toprak Kayması / Fırtına / Dolu / Yıldırım | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Terör | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Çalınma / Çalınmaya Teşebbüs | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Grev Lokavt Halk Hareketleri | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
İhtiyari Mali Mesuliyet | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Ferdi Kaza / Ölüm ve Sakatlanma | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Mini Onarım | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Asistans |
✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
İsteğe Bağlı Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Taşınan Mal | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Ferdi Kaza - Tedavi Masrafları | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Manevi Tazminat | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Daha fazlasını görmek için kaydırın
Ana Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Çarpma, Devrilme, Düşme, Yuvarlanma |
✓ | ✓ | ✓ | |
3. Kişilerin Verdiği Zararlar |
✓ | ✓ | ✓ | |
Yetkisiz Kişilerce Çekilme | ✓ | ✓ | ✓ | |
Kemirgen ve Vahşi Hayvan Zararları | ✓ | ✓ | ✓ | |
Cam Kırılması | ✓ | ✓ | ✓ | |
Anahtar Kaybı | ✓ | ✓ | ✓ | |
Kişisel Eşya | ✓ | ✓ | ✓ | |
Hukuksal Koruma | ✓ | ✓ | ✓ | |
İsteğe Bağlı Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Yurt Dışı Teminatı | ✓ | ✓ | ✓ | |
Hasarsızlık Koruma | ✓ | ✓ | ✓ |
Daha fazlasını görmek için kaydırın
Ana Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Sigara Yanığı |
✓ | ✓ | ||
Yanlış Akaryakıt Dolumu |
✓ | ✓ | ||
Yeni Değer | ✓ | ✓ | ||
İsteğe Bağlı Teminatlar | Mini Paket | Eko Paket | Kapsamlı Paket | Markalı Paket |
Gelir Kaybı | ✓ | ✓ | ||
Parlayıcı, Patlayıcı Madde | ✓ | ✓ |
Kasko Fiyatları
En Uygun Kasko Fiyatları

Kasko Fiyat Hesaplaması Nasıl Yapılır?

Hasarsızlık İndirimi ve Avantajları
Kasko Sigortası Teklifi
Kasko Teklifi Nasıl Alınır?
Kasko Teklifi Ne Zaman Alınır?
Kasko Sigortası Teklifi için Gerekli Bilgiler
SSL sertifikası ve 3D Secure ile ödemelerinizi güvenle yapabilirsiniz.
Kasko Sigortası ve Trafik Sigortası Arasındaki Fark Nedir?
Hasar Anında
İyi ki Allianz Var Diyenlerin Hikayeleri
-
Çarpışma
-
Mini Onarım
-
Doğal Afet
-
İhtiyari Mali Mesuliyet
-
Yol Yardım Hizmeti
-
Cam Kırılması
-
Hırsızlık
-
Elektrikli Araç

** İkame araç desteği Poliçe kapsamına göre 2x7(yılda azami 2 kez olay başına en fazla 7 gün, yıllık 14 gün) ve 2x15 gün (yılda azami 2 kez olay başına en fazla 15 gün, yıllık 30 gün) sağlanmaktadır.

Mini onarım hizmetine dahil olan durumlar:
- 10cm’ ye kadar boya hasarlı kaporta göçük ve ezikleri
- 20 cm çapa kadar plastik tampon sıyrıkları, 30 cm ye kadar kaporta çizikleri ve sıyrıkları
- 5 cm çapa kadar boya hasarsız kaporta göçükleri
- İç döşemede deri, halı, kumaş, plastik üzerindeki 1 cm. çapa kadar sigara yanığı, 5 cm. çapa kadar yırtık ve çizikler, 3 cm çapa kadar plastik parça kopukları
- Ön camda 5 cm çapa kadar her tipte kırıklar :Mandagözü, yıldız, kombine vs.
- İç döşemede kumaş ve halılar üzerindeki 5 cm çapa kadar lekeler
Sigortalı aracın poliçe süresi içerisinde herhangi bir hasar tazminat talebinde bulunulmaması ve sigortanın aynı gerçek veya tüzel kişi namına kesintisiz olarak yenilenmesi halinde, bir sonraki poliçe döneminde uygulanacak hasarsızlık indirimi oranı aşağıdaki kurallar çerçevesinde belirlenir.
- 1. yıl sonundaki yenilemede %30,
- 2. yıl sonundaki yenilemede %40,
- 3. yıl sonundaki yenilemede %50,
- 4. yıl sonundaki yenilemede %60,
- 5. yıl sonundaki yenilemede %65 oranında indirim uygulanır.
Sigortalı aracın poliçe süresi içerisinde herhangi bir hasar almaması halinde, hasarsızlık indirim oranı her sene sonunda 1 kademe arttırılacaktır. Sigorta süresi içerisinde herhangi bir hasar olması durumunda ise, hasarsızlık indirim oranı her bir hasarda 2 kademe düşürülecektir.
Allianz yenilemelerinde ise;
- Mevcut indirim oranı %40 olan poliçelerde 1. hasarda yenilemede indirim verilmeyecekken, indirim oranı %15 uygulanacaktır.
- Mevcut indirim oranı %50 olan poliçelerde 1. hasarda yenilemedeki indirim oranı %30 yerine %35 uygulanacaktır.
Hasarsızlığın Bozulmayacağı Durumlar
- Trafik kaza tespit tutanağına göre, sigortalı araç sürücüsünün kusursuz bulunması ve sigortacının %100 rücu talebini yöneltebileceği kusurlu tarafın belli olması
- Poliçe süresi içinde 1 adet radyo/teyp çalınması
- Poliçe süresi içinde 1 adet cam kırılması
Yukarıda belirtilen hasarsızlığın bozulmayacağı durumlarda indirim hakkı poliçe yenilemesinde bir üst kademeye geçer.
Yine sadece Allianz yenilemesi olan poliçelerde %65 hasarsızlık indiriminin kazanılmasından sonra, herhangi bir tazminat talebinde bulunulmaması halinde tüm kullanım tarzlarında bir defaya mahsus olmak üzere cam kırılması hasarı, bir defaya mahsus radyo-teyp hasarı ve %100 rücu edilebilen hasarlar hariç) aynı kademede geçecek olan her yıl için ilave hasarsızlık indirimleri kazanılacaktır.




Sigortalı aracın poliçe süresi içerisinde herhangi bir hasar tazminat talebinde bulunulmaması ve sigortanın aynı gerçek veya tüzel kişi namına kesintisiz olarak yenilenmesi halinde, bir sonraki poliçe döneminde uygulanacak hasarsızlık indirimi oranı aşağıdaki kurallar çerçevesinde belirlenir.
- 1. yıl sonundaki yenilemede %30,
- 2. yıl sonundaki yenilemede %40,
- 3. yıl sonundaki yenilemede %50,
- 4. yıl sonundaki yenilemede %60,
- 5. yıl sonundaki yenilemede %65 oranında indirim uygulanır.
Sigortalı aracın poliçe süresi içerisinde herhangi bir hasar almaması halinde, hasarsızlık indirim oranı her sene sonunda 1 kademe arttırılacaktır. Sigorta süresi içerisinde herhangi bir hasar olması durumunda ise, hasarsızlık indirim oranı her bir hasarda 2 kademe düşürülecektir.
Allianz yenilemelerinde ise;
- Mevcut indirim oranı %40 olan poliçelerde 1. hasarda yenilemede indirim verilmeyecekken, indirim oranı %15 uygulanacaktır.
- Mevcut indirim oranı %50 olan poliçelerde 1. hasarda yenilemedeki indirim oranı %30 yerine %35 uygulanacaktır.
Hasarsızlığın Bozulmayacağı Durumlar
- Trafik kaza tespit tutanağına göre, sigortalı araç sürücüsünün kusursuz bulunması ve sigortacının %100 rücu talebini yöneltebileceği kusurlu tarafın belli olması
- Poliçe süresi içinde 1 adet radyo/teyp çalınması
- Poliçe süresi içinde 1 adet cam kırılması
Yukarıda belirtilen hasarsızlığın bozulmayacağı durumlarda indirim hakkı poliçe yenilemesinde bir üst kademeye geçer.
Yine sadece Allianz yenilemesi olan poliçelerde %65 hasarsızlık indiriminin kazanılmasından sonra, herhangi bir tazminat talebinde bulunulmaması halinde tüm kullanım tarzlarında bir defaya mahsus olmak üzere cam kırılması hasarı, bir defaya mahsus radyo-teyp hasarı ve %100 rücu edilebilen hasarlar hariç) aynı kademede geçecek olan her yıl için ilave hasarsızlık indirimleri kazanılacaktır.


Hasar Anında Ne Yapmalıyım?
Anlaşmalı Oto Servislerimiz
Sıkça Sorulan Sorular
Hasarsız geçen 1 yıllık poliçe sonunda, sigortalının yenileme poliçesinde kullanacağı şirket özel şartlarına göre hareket eden indirim oranıdır.
Hasarsızlık indirimini bozmayan durumlar:
- Trafik kaza tespit tutanagına göre, sigortalı araç sürücüsünün kusursuz bulunması ve sigortacının %100 rücu talebini yöneltebilecegi kusurlu tarafın belli olması durumunda,
- Poliçe süresi içinde 1 adet Radyo/Teyp hasarı olması durumunda,
- Poliçe süresi içinde 1 adet cam kırılması olması durumunda, indirim hakkı poliçe yenilemesinde bir üst kademeye geçer.
Yukarıda belirtilen durumlar hariç, her bir geçerli hasarda hasarsızlık kademesi düşürülür.
Hasarsızlık Koruma teminatının mevcut poliçede alınmış olması koşulu ile, hasarsızlık indirimini bozmayan durumlar dışında gerçekleşen +1 diğer hasar için, yenileme dönemindeki hasarsızlık hakkı korunur, mevcut poliçedeki indirim kademesi aynen uygulanır.
Hasarsızlık indirim hakkı, hasar yoksa poliçe sonlandıktan sonra 6 ay boyunca (aynı seviyede) korunur. Poliçe sonlandıktan sonraki 6 ay ila 1 yıl arasında hasar olmaması halinde hasarsızlık indirimi 2 kademe, bir hasar olması halinde 4 kademe düşer. Sigortasızlık süresi 1 yıldan fazlaysa, hasar olmaması halinde hasarsızlık indirimi 4 kademe düşer. %65 hasarsızlık indirim hakkı olan bir sigortalı bir yıl sigorta yaptırmadığında hasar olmaması halinde yeni aracının sigortasında hasarsızlık indirimi %30 olacaktır.
Poliçe 9 ayı doldurduktan sonra kısmi iptal olmuş ve hasarsız ise; yeni poliçede hasarsızlık kademesi bir üst seviyeye çıkarılır. Kısmi iptal 9 aydan daha kısa sürede yapılmış ve hasarsız ise bir sonraki poliçede iptal edilen poliçenin hasarsızlık indirim oranı kullanılır. Önceki poliçede hasar olması durumda yeni poliçede mevcut hasarsızlık indirim kuralları geçerlidir.
Kaza sonrasında, tek taraflı kazalarda yetkili resmi birimler tarafından tutanak düzenlenmesi veya tutanak düzenlenemediği durumlarda olayın oluş şekli ile ilgili detaylı beyan yazısı yazılması gerekirken; çift taraflı kazalarda ise kaza tutanağı düzenlenmesi ve aracın ehliyet, ruhsat ve poliçe evrakları ile birlikte hasar tespiti yapılabilmesi için, 5 iş günü içerisinde servise bırakılarak hasar ihbarında bulunulması gerekmektedir.
Eksperin belirlemiş olduğu hasar bedelinin, sigorta bedelinin %35'ini bulması durumunda (marka kaskolarda oran değişmektedir) ön rapor hazırlanarak ihale süreci başlamaktadır. İhale sürecinin sonlanması ile birlikte alınan sovtaj değerine göre pert ya da onarım kararı verilmektedir. Aracın pert olması durumunda sigortalı ile mutabakat aşamasına geçilmekte olup, rakamsal mutabakat sağlandıktan sonra satış evraklarının temini sağlanarak aracın trafikten çekme ve satış işlemleri yapılır.
Trafikten alınan çekme belgesi ve noter satış sözleşmesi geldikten sonra sigortalımızın hesabına ödeme gerçekleştirilmektedir.
Kasko Sigortası Genel Şartları'nın 3.3.1.1. maddesi gereği poliçeye konu araç hasar tarihi itibariyle piyasa rayiç değerine kadar teminat altına almıştır.
Rayiç değer tespitinde, hasar tarihi itibariyle aracın model yılı, hasar geçmişi, aracın kiralık veya taksi kullanımından özel otomobile çevrilmiş olup olmadığı ve kilometre bilgisi dikkate alınır. Ayrıca aracın alımı sırasında yapılan vergi indirimi oranında (Engelli aracı, distribütör firma tarafından ithal edilmeyen araç,sigortalının yurtdışından süreli olarak getirdiği araç, v.b.) kesinti yapılarak Allianz Sigorta A.Ş. tarafından belirlenecektir. Allianz Sigorta A.Ş. tarafından hasar tespiti için görevlendirilmiş eksper piyasadan (yetkili satıcılar, ikinci el araç satıcıları,galeriler v.b.) ve internet sitelerinden alınan en az 3 teklifi kesin raporuna konu eder. Piyasa rayiç değeri, Allianz Sigorta A.Ş. kesin eksper raporuna konu edilmiş tutarlar ile yine Allianz Sigorta A.Ş.tarafından bu konuda uzmanlığı olan harici bir firmaya yaptırılan çalışmasının sonucunun ortalaması alınarak belirlenir. Rayiç bedel, poliçede aksi belirtilmedikçe aracın fabrika çıkışındaki standart ekipman ve/veya donanımlari dikkate alinarak belirlenir. Aracın emsal veya muadilinin bulunamadığı ve/veya ortalama değerin hesaplanamadığı durumlarda Türkiye Sigorta Birliği'nin web sitesinde hasar tarihi itibarı ile yayınlanan rayiç bedel dikkate alınacaktır.
Sigortalının veya sigorta ettirenin beyanı üzerine teminat altına alınan araç standardının dışında yer alan, fabrika çıkışında veya sonradan ilave edilmis donanım ve aksesuarların hasar anındaki piyasa rayiç değerinin belirlenmesinde yine yukarıda belirtilen süreç takip edilecek olup, bu değer her halükarda poliçe üzerinde belirtilen bedelin %10 fazlası ile sınırlıdır.
Detaylı bilgi için Allianz Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Bireysel poliçelerde ticari amaçla yolcu taşıyan belli kullanım tarzlarında araç kaza yaptıktan sonra, tamirhanede en az 4 gün kalması gerektiğinde teminat aktif olur. Ödeme beşinci günde başlar. Beher gün için maksimum 100 TL bir hasar için toplamda 1.000-TL ile sınırlıdır.
Özel Oto ve Hususi Kamyonet kullanım tarzlarında sadece Altın pakette aynı bedellerle teminat kapsamına alınabilir.
Bayram dönemlerinde araç kasko sigortanızı Allianz ile kolayca yaptırabilirsiniz. Allianz.com.tr web sitesi üzerinden birkaç dakika içinde teklifinizi alabilir, kredi kartınızla güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz. Bayram öncesi yoğunluğu düşünerek, kasko sigorta işlemlerinizi önceden planlamanızı öneririz.
Kasko sigorta işlemleriniz için gereken temel bilgiler arasında kimlik numaranız, aracınızın ruhsat bilgileri ve iletişim bilgileriniz yer alır.
Ayrıca bayram dönemine özel kasko kampanyamız ile Migros veya Hepsiburada hediye çeki kazanma şansı da yakalayabilir tatilinizi gönül rahatlığıyla geçirebilirsiniz.
Hasar durumunda, kasko poliçenizde belirtilen süre içerisinde bize başvurmanız gerekmektedir. Hasarın nedeni, yer ve zaman gibi detayları doğru ve eksiksiz bir şekilde bildirilmelidir. İzlemeniz gereken adımlar:
- Hasarınızı Belgeleyin: Kaza Tespit Tutanağı'nı doldurun veya derhal zabıt tutturun.
- Bizi Arayın: Çekici ve/veya yedek araç talebi için 0850 399 9999 numaralı telefon üzerinden Allianz’ı arayın ve ihbar bildiriminde bulunun.
- Aracınızı Servise Götürün: Aracınızı Allianz'ın Anlaşmalı Servislerinden birine veya dilediğiniz başka bir servise götürün.
- Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları servise veya Allianz Genel Müdürlüğü'ne ulaştırın.
- Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, Hasar Dosyası Görüntüleme linkini tıklayarak, yenilenen Online İşlemler Merkezi'nden ya da "Allianz'ım” Mobil Uygulamasından sağlayabilirsiniz.