Uyarı: Kullandığınız tarayıcı desteklenmemektedir. Chrome, Firefox veya Microsoft Edge gibi daha modern bir tarayıcıyla görüntüleyebilirsiniz.

Allianz Müşteri Hizmetleri 
0850 399 9999

Konut Sigortasından Kasko Sigortasına, İşyeri Sigortasından Hayat Sigortasına, Bireysel Emeklilikten Sağlık Sigortalarına, hasar işlemlerinden ambulansa kadar ihtiyaç duyduğunuz her türlü sigortacılık hizmetine, 0850 399 9999 numaralı telefondan ulaşabiliyorsunuz.

Ambulans ve Asistans hizmetlerimiz için Allianz Müşteri Hizmetleri 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Allianz Müşteri Hizmetleri, soru ve sorunlarınızı en hızlı şekilde cevaplandırıp çözüme kavuşturmak için yanınızda.

Üstelik artık sosyal medya kanallarımız üzerinden de bize ulaşabilirsiniz!

https://twitter.com/AllianzDestek

Araç devri yapılan durumlarda değer kaybı ödemesi yapılamaz.
Çekmeli belgeli ruhsat olmadan pert ödemesi yapılamaz.
1. yıl bitiminde %10, 2. yıl bitiminde %15, 3. yıl bitiminde %20 oranında indirim uygulanır.
Kasko poliçeleri araç arızasını karşılamaz. Kasko ile ilgili tüm merak ettikleriniz ve daha fazla bilgi için kasko sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
Trafik poliçesi 3. şahıslara verilen hasarları karşılar, dolayısıyla kendi araç hasarınız teminat altında değildir. Poliçe kapsamına dahil olanlar hakkında daha fazla bilgi için Zorunlu Trafik Sigortası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Tescil tarihinden sonra 30 güne kadar zamlı prim alınmaz. Geçen her 30 gün için %5 zam uygulanır. Max %50 limitle sınırlıdır.
Motorlu Taşıtlar bürosuna başvuru yapılmalıdır.
Hayır, sokak hayvanlarını kapsamaz.
Kasko poliçenize yurt dışı teminatı eklettiğiniz durumda yurt dışındaki hasarlar değerlendirilebilir. Tercümesini yaptırdığınız evraklar Genel Müdürlük'e ulaştırıldıktan sonra dosya açılarak değerlendirmeye alınır. Gerekli evraklar; tercüme edilmiş eksper raporu, fatura hasar ve onarım fotoğrafları, IBAN numarası, ehliyet ve ruhsat beyan yazısıdır. Kasko poliçesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgi için sıkça sorulan sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Pert araçlara fatura kesmek isteyen şirket; aracın sovtaj bedeli kadar aracı alan kişiye, geriye kalan tutarı ise Allianz Sigorta'ya kesebilir. Faturanın tarafımıza ibraz edilmesine gerek yoktur. Pert araçlarda KDV ödemesi yapılmamaktadır.
Pert araçlarda değer kaybı ödemesi yapılmamaktadır.
Banka şubesi tarafından yapılan Güvenli Evim ve Kişisel Güvence poliçe iptal taleplerinizi 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri üzerinden iletebilirsiniz. Daha detaylı bilgi için Güvenli Evim Sigortası ve Kişisel Güvence Sigortası sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
Yaralanmalar ile ilgili olarak 2011 yılında çıkan 6111 sayılı torba yasasında, sigorta şirketlerinin yaralanma giderlerine ilişkin aldıkları primlerin SGK’ya devredilerek, yaralanma hasarlarının SGK’ya geçtiği bilgisi verilmiştir. Bu bağlamda, Trafik sigortasından yaralanma (geçici sakatlık) ödemeleri karşılanmamaktadır.
Hasar dosyanıza eklenmesini istediğiniz evraklarınızı hasarevrak@allianz.com.tr e-mail adresine iletebilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden plaka değişiklik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek plaka değişiklik işleminizi yaptırabilirsiniz.

Güncel ruhsat fotoğrafınızla birlikte talebinizi info@allianz.com.tr e-mail adresine atarak plakanızın güncellenmesini talep edebilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden Aksesuar/Donanım teminatı ekleme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek teminat ekleme işleminizi yaptırabilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden Yurt Dışı teminatı ekleme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek teminat ekleme işleminizi yaptırabilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden Kredi Aldığınız Banka bilgilerinizi ekleyebilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek kredi aldığınız banka bilgilerinizi poliçenize eklettirebilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden Poliçemdeki aracımı değiştir alanından işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek araç bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden Araç Satışı Sebebiyle Poliçemi İptal et alanından işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek iptal işleminizi yaptırabilirsiniz.

Araç noter satış sözleşmesi fotoğrafıyla birlikte talebinizi info@allianz.com.tr adresine e-mail atarak plakanızın güncellenmesini talep edebilirsiniz.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden poliçe yenileme döneminiz geldiğinde teklifleriniz görünür olacaktır. Yenileme işlemlerinizi de aynı alan üzerinden yapabilirsiniz.

Poliçenizi yaptırmış olduğunuz acenteniz ile görüşerek yenileme işleminizi yaptırabilirsiniz.

Geçiş kabul koşulları için ; diğer sigorta şirketinin sağlık poliçesinin bitiş tarihi itibarıyla en geç 30 gün içinde Başvuru ve Bilgilendirme Formu doldurularak Allianz’a başvurulmalı, diğer sigorta şirketi poliçesinde en az bir tam yıl sigortalı olunmalı ve 64 yaş veya altında olunmalıdır.

Haklar ; diğer sigorta şirketlerinden geçişlerinde risk değerlendirmesi yapılmaktadır. Geçiş kabul edilen sigortalılarımızda 12 ay hastalık bekleme süresi kalkmaktadır.Hamilelik ve doğum teminatı için bekleme süresi tercih edilen network ağına göre uygulanmaktadır. Ömür boyu yenileme garantisi hakkı  taşınmaktadır.

Psikiyatrik ve psikolojik bozuklukların muayene, nöropsikiyatrik testler, tetkik, tedavi (psikoterapi dahil) ve komplikasyonlarına ait her türlü gider tüm bireysel sağlık poliçelerimizde kapsam dışıdır.
Obezite ve aşırı zayıflık ile ilgili muayene, tetkik ve tedaviler, diyet ve diyetisyen giderleri, vücut/kütle ölçüm testleri,vücut yağ oranı belirleme testleri, gıda intolerans testleri, bitkisel zayıflatıcılar, kepek ve bitki lifleri, suni tatlandırıcılar gibi giderler tüm bireysel sağlık poliçelerimizde kapsam dışıdır.
Her türlü sünnet giderleri ve fimozis tedavisi tüm bireysel sağlık poliçelerimizde kapsam dışıdır.
Poliçe iptal tarihi itibarıyla 30 gün içerisinde başvuru yapılması halinde meriyet (canlandırma) değerlendirmesi yapılır. Değerlendirme neticesinde Sigortacı’nın poliçeyi tekrar yürürlüğe alma, istisna ve / veya hastalık ek primi uygulama, gerekli gördüğü durumlarda doktor muayenesine tabi tutma ve ek tetkik isteme veya başvuruyu kabul etmeme hakkı mevcuttur.
Mobil app ya da online işlemler menüsünden üyelik oluşturarak KVKK onayı verebilirsiniz. Veya Satış Kanalınız ile görüşebilir ya da Müşteri Hizmetlerimizi arayarak KVKK onay işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
Bireysel Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, anlaşmasız kurumlarda ayakta tedavi ve doğum giderlerini karşılamaz. Yatarak tedavi giderleri ise SGK kullanımı sonrası çıkan ilave ücretler için sağlık uygulama tebliği (SUT) doğrultusunda karşılanır.
Poliçeniz kapsamında teminatlarınıza ilave olarak sunulan Check-up, Diyetisyen, Psikolojik Destek ve Diş Bakım hizmetlerimizden yararlanmak için Allianz'ım mobil uygulaması üzerinden veya direkt 0850 399 99 99 nolu Allianz Müşteri Hizmetlerine ulaşıp anlaşmalı kurumlarımızdan randevu oluşturabilirsiniz.
Hayır, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası sadece SGK tarafından kapsama alınmış ve Genel Sağlık Sigortası (GSS) olan kişiler için geçerlidir. Genel Sağlık Sigortası'na hak sahipliğini kaybeden kişilerin poliçeleri yürürlükte olsa dahi, GSS hak sahipliği aktif olmadığı sürece poliçelerinden faydalanamazlar.

Poliçe yenileme döneminde  hamilelik söz konusu ise ; doğum modülüne ilişkin hiçbir özelliği yükseltme yönünde bir değişiklik yapılmamalıdır (Network ağı yükseltmek ve yeni doğan limit artışı dahil). 

Poliçe yenileme döneminde hamilelik söz konusu değil ise ; network artışı yapılması durumunda bekleme süresi yeniden başlayacaktır. Network artışı yapılmadan doğum modülüne ilişkin diğer özelliklere (yeni doğan limit artışı dahil) dair yükseltme yönünde değişiklik yaparsa bekleme süresi uygulanmaz ancak gebelik hak edişi hesaplamasında bir adet dönemi geçirmeniz gerekmektedir.

Yatarak Tedavi yurtdışında geçerli ise Doğum, Sezaryen ve Gebelik Komplikasyonları teminatları da yurtdışında geçerli olur. 

Ayakta Tedavi modülü yurtdışında geçerli ise Gebelik Rutin Kontroller teminatı da yurtdışında geçerli olur .

Primler; sigortalıların yaşı, cinsiyeti, ikamet adresleri, ürün kapsamı, performansı, “Sağlık Hizmet Tarifesi”nde yapılan değişiklikler, sağlık kurumlarının fiyatlarında yapmış olduğu değişiklikler, ürünlere özel olarak belirlenmiş indirimler gibi kriterler çerçevesinde belirlenmektedir.
İstisna ve ek prim uygulamalarına yapmak istediğiniz itirazlarınızı poliçe yenileme dönemiz geldiğinde satış kanalınız aracılığı ile tarafımıza iletebilirsiniz. Talebiniz incelendikten sonra sonuç tarafınıza iletilecek olup, olumlu sonuçlanan itirazlarda hangi evraklara ihtiyaç duyulacağı bilgisi iletilmektedir.
Sağlık poliçenizi iptal ettirmek için, sigortalı veya sigortta ettiren tarafından yazılan iptal talebi dilekçenizi (TCKN , banka hesap bilgileri ve poliçe numarası yazılı olduğu), satış kanalınız aracılığı ile tarafımıza iletebilirsiniz ya da info@allianz.com.tr adresimize iptal dilekçenizi mail olarak yönlendirebilirsiniz.
Modüler Sağlık sigortanız kapsamında, doktor muayeneleri sonrasındaki kontrol süresi, Amerikan Hastanesi, Med Amerikan Tıp Merkezi ve Acıbadem kurumlarında 10 gün, diğer kurumlarda ise 15 gündür.
Otomatik iptal olan poliçenizi tekrar aktif hale getirmek için başvuru ve bilgilendirme formunuzu satış kanalınız aracılığı ile tarafımıza iletebilirsiniz.

Sigorta öncesinden gelen kanser hastalığı durumunda, kanser sigortası yaptırılamaz. Teşhis durumu ‘Moral Destek Sigortası Özel Şartları Tazminatın Ödenmesi Maddesi’nde belirtilen evraklarla belgelendirilmelidir.

Habisleşmekte olan tümörler veya histopatolojik açıdan prekanser olarak tanımlanan hastalıklar, bu poliçe ile teminat altına alınan kanser hastalığı kapsamına girmez.

Teşhisin konması için gerekli olan belgeler ve tazminat ödemeleri ile ilgili detaylı bilgiler, Moral Destek Sigortası Özel Şartları'nda belirtilmiştir.

İlk yıl, poliçe başlangıcından itibaren 90 gün içinde gelişen ve tanısı konan durumlar, sigorta kapsamında değildir.

Sağlığım/Bireysel Sağlık - Grup Sağlık/Sağlık harcamalarım adımlarını takip ederek görebilirsiniz. Yine aynı adımları takip ederek evraklarınızı yükleyip sağlık harcama talebi oluşturabilirsiniz.
Mobil uygulama veya online işlemler adımları altında sağlığım menüsü içerisinde görüntüleyebilirsiniz.
Teklif alabileceğiniz acentelerimize ulaşabilir ya da Müşteri Hizmetlerimizi arayarak referans kaydı bırakabilirsiniz. Sizleri Allianz Ailesi içinde görmekten mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Bireysel sağlık poliçelerimizde hamilelik ve doğum teminatı hak edişi için bekleme sürelerimiz mevcut olup, mevcut gebelik durumunda ne yazık ki doğum teminatı ekletmeniz halinde kapsam dışı kalacaktır.
Sağlık harcama talebiniz ortalama 5 iş günü içerisinde değerlendirilmeye alınmaktadır.
İletişim bilgilerinizin sisteme kayıt edilmesi halinde giriş yapmanızı rica ederiz. İletişim bilgilerinizin kayıt işlemleri bilgi güvenliği nedeni ile güvenlik teyidi ile yapılabilmektedir. İşlemlerinizi 0850 399 99 99 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet sitemiz üzerinden T.C. Kimlik numaranız ve şifreniz ile Online İşlemler ve Allianz'ım Mobil uygulaması aracılığı ile "İletişim Formu" doldurabilirsiniz. Şifrenizi bilmiyorsanız  0850 399 99 99 nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Birikimlerinizle ilgili olarak Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.
Fonlarınızla ilgili olarak Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.
01.01.2016 tarihinden sonra vadesi gelen katkı payının ödeme tarihini takip eden 3 ay içinde yatırılmaması durumunda sözleşme düzensiz ödeme statüsüne düşüyor. Düzensiz ödeme kapsamına giren sözleşmeler için katılımcılara, düzensiz ödeme durumunun başladığı tarihi takip eden beş iş günü içerisinde bilgi verilecek. Katılımcılar isterlerse 2016 yılından itibaren ödenmemiş vadelerini de artık ödeyebilecekler. Daha ayrıntılı bilgi için lütfen BES Yeni Yönetmelik Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edin.
Açık vadelerinizle ilgili olarak Bireysel Online İşlemler Merkezi bölümüne T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş sağlayarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.
01.01.2016 tarihinden sonra kurulan sözleşmelerde 5 yıl boyunca yıllık asgari brüt ücretin %8.5 oranında yapılan kesintilerdir. 01.01.2016 tarihinden önce kurulan sözleşmelerde yeni mevzuata göre değerlendirilecektir.
01.01.2016 tarihli yeni mevzuat gereği 5 yıldan önce çıkış sağlanması durumunda o yılki brüt asgari ücetin %8,5 oranında 5 yılı tamamlanmasına kalan süre toplu olarak katılımcının birikiminden kesilir ve fon getirileri üzerinden %15 oranında vergi kesintisi sağlanır.
Evraklarınız tarafımıza mail olarak yönlendirilmesi durumunda mail adresine 6 rakamdan oluşan bildirim numarası ulaşıyor olacaktır. Bildirim numarasıyla 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizden takipte bulunabilirsiniz. Ödemeleriniz yasal süresi 20 iş günü içerisinde sağlanıyor olacaktır.
01.01.2016 tarihli mevzuat gereği aktarım durumunda sadece o yılın asgari brüt ücretinin %8,5'i oranında daha önceden kesintisi alınmadıysa tahsilatı sağlanır.
18-65 yaş arasında olup, hayatta karşılaşılabilecek çeşitli risklere karşı teminat sahibi olmak isteyen herkes hayat sigortasından yararlanabilir. Teminat türüne göre, bazı ürünlerde sağlıklı olma koşulu da aranabilir.
Vefat Teminatı, Toplu Taşıtta Kaza Sonucu Vefat Teminatı, Kaza Sonucu Vefat Teminatı, Kaza Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı, Hastalık Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı, Kaza Sonucu Gündelik İşgörmezlik Teminatı, Kaza Sonucu Tedavi Masrafları Teminatı, Hastane Yatış Teminatı, Kritik Hastalıklar Teminatı, Kanser Teminatı.
Sahip olabileceğiniz teminatlar seçeceğiniz ürüne ve sözleşmenize göre değişiklik gösterebilir. Sigorta ettiren/sigortalı tarafından kritik hastalıklar veye kanser teminatının poliçe kapsamında dahil edildiği durumlarda poliçeye ilk girişte yapılan risk değerlendirme sonucu olumlu ise sigortalı 10 yıl boyunca herhangi bir risk değerlendirmesine maruz kalmaksızın poliçesini yenileme hakkına sahip olur. Yenileme garantisi fiyat garantisi anlamında olmayıp, sigortacı yenileme dönemlerinde primleri serbestçe belirleyebilir.

Evraklarınızın eksiksiz bir şekilde şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde ödeme yapılır.

Hayat sigortanız ile ilgili daha fazla bilgi almak için Özel Birikim Sigortası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Kredinizi erken kapattığınızda kredi çekmiş olduğunuz kurum ile görüşüp kurum aracılığı ile şirketimize başvuruda bulunduğunuzda poliçe iptaliniz gerçekleşir ve 3 iş günü içerisinde iade işleminiz yapılır.

Gider payı, sigorta poliçelerinin düzenlenmesi, primlerin tahsil edilmesi, personel ve ilgili diğer giderler için yapılan kesintidir.

Aracı komisyonu veya üretim (istihsal) masrafı, sigorta aracılarına aracılık faaliyetleri için ödenen veya şirketlerce yapılan üretim masraflarını karşılamak için ayrılan tutardır.

İşletme masrafı, kar payı içeren ürünlerde kar payına esas teşkil eden matematik karşılık gelirlerinden belirli bir oranda yapılan kesintidir.

Erken ayrılma kesintisi, sigortadan ayrılarak (iştira) sonlandırılan sözleşmelerde matematik karşılıkların belli bir oranında uygulanan kesintidir.

Gider payı ve aracı komisyonu veya üretim masrafı tarifelerin özelliklerine göre sigorta şirketleri tarafından belirlenir. Ayrılma (iştira) süresi dolmadan feshedilen birikimli hayat sigortası sözleşmelerinde, fesih tarihine kadar ödenmiş tarife primlerinin varsa birikime kalan kısımları ile birikim primine ilişkin kâr payı karşılıklarının toplamı, söz konusu toplam tutar üzerinden sigorta şirketi tarafından belirlenmiş oranda yapılacak kesinti ve ilgili vergiler düşüldükten sonra sigorta ettirene iade edilir.

Sadece birikim priminin alındığı hayat sigortaları ile irat ödemeli hayat sigortaları için kesintiler ile ilgili bilgiler, bilgilendirme formunda ve poliçenin ilk sayfasında yer alır.

Hayat Sigortası kapsamında daha fazla bilgi için lütfen tıklayın.

İnternet sitesi üzerinden Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi'ne giderek T.C. kimlik numaranız ve şifreniz ile giriş yapabilir, sözleşme detaylarınızı görüntüleyebilirsiniz.
Şifrenizi Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi'ne giderek Kayıt Ol/Şifremi Unuttum kısmından talep edebilir ya da 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak mail adresinize gönderilmesini yönünde talebinizi iletebilirsiniz.
01.01.2016 tarihinden sonra vadesi gelen katkı payının ödeme tarihini takip eden 3 ay içinde yatırılmaması durumunda sözleşme düzensiz ödeme statüsüne düşüyor. Düzensiz ödeme kapsamına giren sözleşmeler için katılımcılara, düzensiz ödeme durumunun başladığı tarihi takip eden beş iş günü içerisinde bilgi verilecek. Katılımcılar isterlerse 2016 yılından itibaren ödenmemiş vadelerini de artık ödeyebilecekler.

Daha fazlasını görmek için kaydırın

Ayrılma Süresi Devlet katkısı Hak Ediş Oranı
3 yıldan az % 0
3<=Süre<6 yıl % 15
6<=Süre<10 yıl % 35
10 yıl ve daha fazla (56 yaşından önce) % 60
10 yıl ve daha fazla (56 yaşından sonra) % 100 
Daha fazla bilgi için Bireysel Emeklilik Sistemi Nedir sayfamızı ziyaret edin.
Emeklilik hakkı kazanılması durumunda başvuru talebinizi şirketimize yazılı veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak da iletebilirsiniz. Bireysel Emeklilik ile ilgili en çok merak edilenlerle ilgili daha fazla bilgi için lütfen Bireysel Emeklilik sayfamızı ziyaret edin.
Ayrılma talebinizi şirketimize yazılı olarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.
Aktarım taleplerinizi  şirketimize yazılı olarak veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.
İnternet sitesi üzerinden Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi'ne giderek T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle sisteme giriş yaparak istediğiniz değişiklikleri yapabilir veya Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden bireysel emeklilik sözleşmenizin içine giriş sağlayarak fonlarım bölümünden fon dağılımını değiştir alanından gerçekleştirebilirsiniz  ya da 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak yapabilirsiniz.

Söz konusu kesintiler sözleşmenin sadece ilk 5 yılı süresince alınabilecektir.

Yönetim gider kesintisine ve giriş aidatına maktu tutar adı altında toplu bir sınır getirilmiştir. Bu kesintinin üst sınırı, sözleşmenin ilk 5 yılı için içinde bulunulan yıla ait aylık brüt asgari ücretin %8,5’i kadardır. Bu kesinti için her sözleşme yılının Ocak ayında geçerli aylık brüt asgari ücret dikkate alınır.

Sözleşmenin 5.yıldan önce sonlandırılması halinde 5 yıla kadar olan süreye karşılık gelen ve şirket tarafından tahsil edilmemiş kısım, emeklilik hesabındaki birikimden ertelenmiş giriş aidatı olarak indirilebilir.

İnternet sitesi üzerinden "Hemen Başvur" adımından, Yapı Kredi şubelerinde yer alan danışmanlarımız aracılığıyla ya da 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak başvurunuzu iletebilirsiniz.
İnternet sitesi üzerinden Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi''ne giderek T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle sisteme giriş yaparak veya Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden ödemelerim/ birikimlerim alanına giderek ödemelerinizi/toplam bikimiminizi görebilir ya da 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak öğrenebilirsiniz.
Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden bireysel emeklilik sözleşmenizin içine giriş sağlayarak 'ek ödeme yap' alanından veya 0850 399 99 99 nolu çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet sitesi üzerinden Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi'ne giderek T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle sisteme giriş yaparak veya Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden AkıllıBES programı başlığına giriş sağlayarak AkıllıBES katıl butonuna giriş sağlayarak üyeliğinizi başlatabilirsiniz.

İnternet sitesi üzerinden Online İşlemler adımından Bireysel Online İşlemler Merkezi''ne giderek T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle sisteme giriş yaparak veya Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden AkıllıBES programı başlığına giriş sağlayarak AkıllıBES Programı’ndan ayrıl butonuna tıklanarak üyelik sonlandırılabilir.

Allianz'ım Mobil uygulaması üzerinden kampanyalar alanına giderek size özel avantajları görebilir ve kampanya kodunuzu alabilirsiniz.
0850 399 99 99 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak şifre talebinde bulunabilirsiniz.
1 aylık cayma süreniz içerisinde kapatıysanız iptal işlemini YKB şubeniz aracılığıyla yaptırabilir; paranızı kesintisiz iade alabilirsiniz. 1 aylık süreden sonra hesap numaranızı belirttiğiniz  iptal dilekçenizi istek@allianz.com.tr mail adresine ya da 0216 556 99 79 fax numarasına iletebilirsiniz.

Vefat durumunda istenen belgeler;

HASTALIK SONUCU VEFATLARDA İSTENEN BELGELER

1- Ölüm tarihi işlenmiş olan Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği’nin fotokopisi,

2- Mernis Ölüm Tutanağı veya Ölüm nedenini izah eden Doktor Raporu fotokopisi,

3- Veraset İlamı’nın aslı veya fotokopisi (poliçede menfaattar k.varisleri ise istenir),

4- Poliçe ve başvuru formu (mevcutsa),

5- Ailenin ikametgah belgesi, her bir lehdara ait güncel cep telefonu ve e-posta adresi bilgileri,

6- Vefat öncesi geçirilmiş olan hastalık mevcutsa hastane müşahade dosyası ve epikriz raporu’nun fotokopileri.

TRAFİK KAZASI SONUCU VEFATLARDA İSTENEN BELGELER

1- Ölüm tarihi işlenmiş olan Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği’nin fotokopisi,

2- Mernis Ölüm Tutanağı veya Ölüm nedenini izah eden Doktor Raporu fotokopisi,

3- Veraset İlanı’nın aslı veya fotokopisi (poliçede menfaattar k.varisleri ise istenir),

4- Poliçe ve başvuru formu (mevcutsa),

5- Ailenin ikametgah belgesi, her bir lehdara ait güncel cep telefonu ve e-posta adresi bilgileri,

6- Trafik Kazası Tespit Tutanağı’nın önlü-arkalı fotokopisi.

ADLİ OLAYLAR SONUCU (CİNAYET, SUDA BOĞULMA V.S.) İSTENEN BELGELER

1- Ölüm tarihi işlenmiş olan Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği’nin fotokopisi,

2- Mernis Ölüm Tutanağı veya Ölüm nedenini izah eden Doktor Raporu fotokopisi,

3- Veraset İlamı’nın aslı veya fotokopisi (poliçede menfaattar k.varisleri ise istenir)

4- Geçirmiş olduğu Adli Olay ile ilgili olarak;

    a. Cumhuriyet Savcılığı Soruşturma ve İfade Tutanağı,

    b. Cumhuriyet Savcılığı Otopsi Sonuç Raporu, c. Cumhuriyet Savcılığı Takipsizlik Kararı veya İddianame,

    c. Cumhuriyet Savcılığı Takipsizlik Kararı veya İddianame,

5- Poliçe ve başvuru formu (mevcutsa),

6- Ailenin ikametgah belgesi, her bir lehdara ait güncel cep telefonu ve e-posta adresi bilgileri.

Yukarıda belirtilen belgeler, birikimli ve birikimsiz ürünlerimiz için geçerli olup,eğer ürün kredi hayat, Kredi Ödeme Güvencesi ise, kredinin kullandırıldığı ilgili YKB şubesinden Kredi Sözleşmesinin fotokopisi, Poliçe sertifikası ve Katılım Beyan Formunun fotokopileri istenir.

Eğer Kurumsal Hayat Poliçesi ise, teminatlar genelde şartsız kabul limitlerinde olduğundan önceye dayalı hastalık araştırılmadığı için tedavi raporları istenmesi şart olmayabilmektedir. (Gruba yeni girenler ve Sağlık Bildirim Formu olanlar hariç)

MALULİYET DURUMUNDA İSTENEN BELGELER

1) Sağlık Kurulu Raporu (Bünyesinde Sağlık Kurulu oluşturan (Devlet Hast., Üniversite Hast.v.s.) hastane tarafından verilmiş kesin maluliyet yüzdesi “oranı” belirtilen rapor’un orijinali veya noter tastikli sureti),

2) Maluliyet hastalık sonucu ise, maluliyete neden olan hastalıkla ilgili olarak tedavi gördüğü hastaneden alınacak olan, Hastane Müşahade Dosyası, tetkik sonuçlarının fotokopisi ve Epikriz Raporu’nun orijinali,

3) Sigortalı tarafından muhtardan alınacak ikametgah belgesi veya adres bilgisini gösteren bir faturanın fotokopisi,(son 3 aya ait)

4) Sigortalının güncel cep telefonu ve e-posta adresi,

5) Sigortalının önlü-arkalı T.C. Nüfus Cüzdanı fotokopisi,

6) Poliçe ve başvuru formu) (mevcutsa),

7) Maluliyeti kaza sonucu ise Trafik kazası veya işkazası tutanağı istenir. Olay savcılığa intikal ettiyse Cumhuriyet Savcılığı Soruşturma ve İfade Tutanağı da talep edilebilir.

YAŞAM RİSKLERİ / KRİTİK HASTALIK DURUMUNDA İSTENEN BELGELER

1) Kritik Hastalık, Yaşam Riskleri durumunda, hastalığa neden olan olayla ilgili olarak tedavi gördüğü hastaneden alınacak olan Hastane Müşahade Dosyası, tetkik sonuçlarının fotokopisi ve Epikriz Raporu’nun orijinali,

2) Sigortalı tarafından muhtardan alınacak ikametgah belgesi veya adres bilgisini gösteren bir faturanın fotokopisi (son 3 aya ait),

3) Sigortalının güncel cep telefonu ve e-posta adresi,

4) Sigortalının önlü-arkalı T.C. Nüfus Cüzdanı fotokopisi, Poliçe ve başvuru formu (mevcutsa),

5) Maluliyeti kaza sonucu ise Trafik kazası veya işkazası tutanağı istenir. Olay savcılığa intikal ettiyse Cumhuriyet Savcılığı Soruşturma ve İfade Tutanağı da talep edilebilir.

Vergi Avantajı 6327 sayılı Kanunun 5 inci maddesiyle Gelir Vergisi Kanununun 63 üncü maddesinin birinci fıkrasının (3) numaralı bendinde yapılan değişiklik uyarınca, 11/2013 tarihinden itibaren, vergiye tabi ücret matrahının tespitinde, bireysel emeklilik dışında kalan şahıs sigortaları için ödenen primlerin elde edilen ücretin % 15'ine kadar olan kısmı ücret matrahının tespitinde indirilebilecektir. Vergiye tabi ücret matrahının tespitinde dikkate alınacak sigorta primleri; sigortanın Türkiye'de kâin ve merkezi Türkiye'de bulunan bir emeklilik veya sigorta şirketi nezdinde akdedilmiş olması şartıyla; - Ücretlinin şahsına, eşine ve küçük çocuklarına ait birikimli hayat sigortası poliçeleri için hizmet erbabı tarafından ödenen primlerin %50'si ile - Ölüm, kaza, sağlık, hastalık, sakatlık, işsizlik, analık, doğum ve tahsil gibi şahıs sigorta poliçeleri için hizmet erbabı tarafından ödenen primlerden oluşmaktadır.

Ücretliler için vergi avantajı: Ücretli olarak çalışan mükellefin ödeyeceği Hayat Sigortası primi, ilgili ayda elde edilen brüt ücretin %15’ini ve yıllık olarak asgari ücretin yıllık tutarını aşmamak kaydıyla gelir vergisi matrahından indirilebilmektedir.

Beyana tabi gelir vergisi mükellefleri için vergi avantajı:Yıllık gelir vergisi beyannamesi veren mükellefin ödeyeceği Hayat Sigortası primleri, (primin gelirin elde edildiği yılda ödenmiş olması ve ücret geliri elde edenlerin üctretlerinin safi tutarının hesaplanması sırasında ayrıca indirilmemiş bulunması kaydıyla), beyan edilen yıllık gelirin %15'ini ve yıllık olarak asgari ücretin yıllık tutarını aşmayacak şekilde indirilebilecektir.

Vergi indiriminden yararlanmak için: Bordro ile ücret alıyorsanız, poliçe makbuzunuz ve daha sonraki ödemelerinizin alındı belgelerinin bir kopyasını, çalıştığınız işyerinin muhasebe servisine ilgili ayda vermeniz, beyannameye tabi iseniz, poliçe makbuzunuzun ve daha sonraki ödemelerinizin tutarını Gelir Vergisi Beyannamesi'nde belirtmeniz yeterlidir.

  • Sigortalı tarafından durumu ve talebi anlatan imzalı başvuru dilekçesi
  • İşten ayrılma bildirgesi-İşten çıkarılma nedenini gösteren belge (İşveren Belgesi) imzalı ve kaşeli
  • İş veren imza sirküleri -Banka Hesap Bilgileri Iban Numarası
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İşkura kayıtlı olduğunu gösteren belge  
  • SGK Hizmet Dökümü (güncel tarihli)
  • Son 6 aylık kredi kartı ekstresi (kredi kartı sigorta ürünü için)
  • Değerlendirmeye göre ek belge
İnternet sitesi üzerindeki Bireysel Online İşlemler Merkezi'ne giderek Kayıt Ol/Şifremi Unuttum bölümünden şifrenizi temin edebilirsiniz.
Krediye bağlı olmayan, yaşam sigortaları üzerine herhangi bir bankadan çekilen kredinin mevcut sözleşmesi üzerine şerh konulmasıdır.
İnternet sitesinde Hayat Sigortaları menüsünden yaşam sertifikaları yazdır seçeneği ile poliçe numarası ve müşteri numarası ile basabilmektedir.
Poliçe başlangıç tarihi itibarıyla ilk 36 ay düzenli ödemesi tamamlanmış poliçelerde, istek@allianz.com.tr'ye dilekçe ileterek isteğe bağlı durdurma yapılabilir.

VEFAT:  Hayat Sigortası genel şartlarında salgın hastalıklar kapsam dışındaki haller arasında sayılmadığından Koronavirüs nedeni ile vefat durumlarında poliçe teminatları kapsamında vefat tazminatı ödenmelidir.

MALULİYET : Tam ve daimi maluliyet teminatı bakımından salgın hastalıkların özel şartlarla kapsam dışında tutulmamış olduğu durumda poliçe limitlerine ve poliçede bir maluliyet oranı belirlenmiş ise o oranı sağlaması durumuna göre ödenmesi gerekecektir.

*KREDİ KARTI ÖDEME GÜVENCESİ :Vefat ve Tam/Daimi maluliyet teminatları:  Hayat Sigortası vefat ve tam/ daimi maluliyet ile ilgili satırlardaki işleyiş geçerlidir.

İstem Dışı İşsizlik tazminatı ve Geçici İş Göremezlik tazminatı: 

Kredi Kartı Ödeme Güvencesi özel şartlarında “sigortalının her türlü doğal afetler ile salgın hastalıklar ve pandemik hastalıklardan kaynaklanması durumunda” tazminatın ödenmeyeceği düzenlenmiştir. Bu düzenleme kapsamında İstem Dışı İşsizlik ve Geçici İş Göremezlik tazminatları ödenmeyecektir. İncelenen poliçe özel şartlarında teminatın Hayat Sigortası Genel Şartlarına tabi olarak verildiği görülmektedir.Bu tür teminatlar Borç Ödeme Sigortası Genel Şartları dahilinde de verilebilmektedir. Bu Genel Şartların A.4. maddesi 4.4’üncü bendinde aksi kararlaştırılmadığı takdirde “Her türlü doğal afetler ile salgın hastalıklar ve pandemik hastalıklardan kaynaklanan işsizlik ve/veya geçici iş göremezlikin teminat dışında olduğu belirtilmektedir. Dolayısıyla sunulan ürünler özelinde salgın hastalıklar teminata dahil edilmediği takdirde, virüs nedeniyle ortaya çıkan işsizlik ve/veya geçici iş göremezlik tazminatları ödenmeyecektir.

 

Gündelik hastane teminatında: Salgın ve pandemik hastalıklar özel şartlarda teminat harici bırakılmamıştır. Bu hastalık durumunda Özel şartlardaki diğer koşulların da oluşması halinde gündelik hastane tazminatının ödenmesi gerektiği düşünülmektedir.