Hasar Anında
Gerekli Evraklar
  • Maddi hasarlı trafik kazası tespit tutanağı veya kaza zaptı tasdikli örneği (zabıt yok ise sürücünün detaylı beyanı)
  • Zabıt var ise, alkol raporu tasdikli örneği
  • Zabıt yok ise, karşı tarafın kusurunu kabul ettiğine dair beyanı
  • Ruhsat fotokopisi
  • Ehliyet fotokopisi
  • Aracın hasar fotoğrafları
  • Olay yeri kaza fotoğrafları
  • Ruhsat sahibine ait IBAN

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;

Gerçek kişilerde;

  • Nüfus cüzdan fotokopisi veya T.C. kimlik numarası yazılı ehliyet fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi, telefon bilgisi, meslek bilgisi ve imzası bulunan)

Tüzel kişiliklerde;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi

Pert Hasarları'nda yukarıdaki evraklara ek olarak, şirketimiz tarafından talep edilmesi halinde;

  • Noter Tasdikli Satış Vekaleti
  • Ruhsat aslı (Trafik ve tescil yaprakları dahil)
  • Araç plakaları (Araç üzerinden alınıp kesinlikle gönderilmesi gerekmektedir)
  • Yedek anahtar/lar (Kontak anahtarı araç üzerinde kalmalıdır)

Pert Hasar Kılavuzunu incelemek için tıklayın.

*Noter Tasdikli Satış Vekaleti'nin örneği tarafınıza iletilecektir. Notere giderken 2 adet vesikalık fotoğraf, ruhsat aslı ve şirket aracı ise imza sirkülerini de götürmeniz gereklidir. Ruhsat üzerindeki plaka, motor, şase ve sigortalı bilgilerinin vekalet üzerindeki bilgilerle kontrolünü yapınız.

*Araç üzerinde rehin, trafik para cezası, MTV borcu, OGS/HGS kaçak geçiş kaydı, haciz, tedbir vb. satışa engel kayıt olmadığını kontrol ediniz.

*Çekme/Hurda kaşeli ruhsat şirketimiz tarafından çıkartılacaktır. Kendiniz çıkartmanız halinde, maliye kaydını da kapattırmayı unutmayınız. Hurda kaşeli ruhsat çıkartılması gereken, ÖTA Yönetmeliğine tâbi araç sınıflarında, bertaraf formu da düzenlenmesi gerektiğini bildirmek isteriz.

Hasar Anında
Gerekli Evraklar

Aracın çalınması ve çalındığı günden itibaren 30 gün içinde bulunamaması durumunda;

  • Karakol müracaat tutanağı tasdikli örneği
  • Oto Hırsızlık Masası’ndan bulunamadı yazısı tasdikli örneği (aracın çalındığı günden itibaren 30 gün sonra istenmektedir)
  • Çalıntı kaşeli ruhsat aslı (alınamadığı durumlarda ilgili şubeden çalıntı belgesi getirilmelidir)
  • Vergi dairesinden ilişik kesme yazısı
  • Maliye'den kaydın silindiğine dair yazının tasdikli örneği (34 plakalı araçlar için Ümraniye Nakil Vasıtaları Vergi Dairesi'nden temin edilebilir)
  • Aracın tüm anahtarları (asıl ve yedek)
  • Aracın üzerinde rehin, haciz, vb. borçlar varsa araç sahibi tarafından kaldırılması
  • Ruhsat sahibine ait IBAN
  • Araç çalınması hasarlarına özel şirketimiz yetkililerine verilen özel vekaletname aslı
  • Araç üzerinde OGS veya HGS varsa iptal edildiğine dair ilgili banka veya kurumdan iptaline ilişkin birim kaşeli belge; yoksa olmadığına dair beyan
  • Aracın trafik belgeleri (vergi kağıtları, taşıt pulları, faturası vb.)

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;

Gerçek kişilerde;

  • Nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)

Tüzel kişiliklerde;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)

Not: Aracınızın hasar tazminat ödemesinden önce bulunması durumunda aracınızın tarafınıza teslim edileceğini hatırlatmak isteriz.

Kaporta, boya, deri, kumaş vb. küçük ölçekli hasarlarda mini onarım hizmetleri ücretsiz ve hasarsızlığınız bozulmadan karşılanmaktadır. Küçük hasarlar büyük sıkıntılar doğurur. Allianz Mini Onarım Hizmeti ile aracınızdaki Küçük hasarlar, Auto Life Center (ALC) Merkezleri’nde ücretsiz olarak tamir ediliyor. Böylece aracın başına gelebilecek Küçük hasarlar, büyük sıkıntılar doğurmadan en iyi işçilikle, en hızlı şekilde ve hasarsızlık indirimini etkilemeden gideriliyor.

Mini onarım hizmetine dahil olan durumlar:

  • 10cm’ ye kadar boya hasarlı kaporta göçük ve ezikleri
  • 20 cm çapa kadar plastik tampon sıyrıkları, 30 cm ye kadar kaporta çizikleri ve sıyrıkları
  • 5 cm çapa kadar boya hasarsız kaporta göçükleri
  • İç döşemede deri, halı, kumaş, plastik üzerindeki 1 cm. çapa kadar sigara yanığı, 5 cm. çapa kadar yırtık ve çizikler, 3 cm çapa kadar plastik parça kopukları
  • Ön camda 5 cm çapa kadar her tipte kırıklar :Mandagözü, yıldız, kombine vs.
  • İç döşemede kumaş ve halılar üzerindeki 5 cm çapa kadar lekeler

Mini onarım hizmeti dahilinde sunulan hizmetler:

  • Lastik ve Jant Parlatma: Jant yüzeyi üzerindeki kirler ve metal tozlarının Jant Temizleme malzemeleri ile temizlenmesi, lastik yüzeyinin bakımının yapılması ve parlatılması
  • Motor Temizleme: Araç motor kaputu altındaki motor ve aksamlarının özel kimyasal maddelerle yağdan ve kirden arındırılarak temizlenmesi
  • Cam Su Kaydırıcı: Ön cam su kaydırıcı kimyasalı işleminin uygulanması
  • Far Temizliği: Solan ve üzeri çizilmiş farların yüzeyinin temizlenmesi ve görsel canlılığının geri kazandırılması
  • Plastik Tampon Tamiri: Ön ve arka tamponlardaki teknik olarak onarılabilir her türlü göçük, yırtık, kopuk ve eksik parçalar
  • Tabi Plastik Kaplama: Arka Plastik tamponlarında oluşan her türlü onarılabilecek yırtık kopuk çizik ve deformasyonlar ölçü limitine bakılmaksızın onarılması
  • Ozon ve Anti Bakteriyel Sterilizasyon
  • Mekanik Check -Up Hizmeti
  • Oto Bakım ve Koruma Hizmetlerinde %35 İndirim Avantajı
  • Oto Mekanik Yağ Değişimi ve Bakım Hizmetlerinde %25 işçilik İndirimi Avantajı

*Yıllık hizmet adetlerindeki limitler ile ilgili detaylı bilgiyi poliçenizde bulabilirsiniz.

1) Yol Yardım Hizmeti: 

  • Kaza geçirilmesi veya arıza durumunda,
  • Aracın çalınması ve çalınmaya teşebbüs edilmesi halinde,
  • Lastiğiniz patladığında,
  • Akü veya benzininiz bittiğinde,
  • Anahtar kaybı veya anahtarın araç içinde unutulması durumunda,
  • Oluşacak kaza veya arıza durumu sonucu aracın yola devamının imkansız veya sürüş güvenliğini tehdit edecek unsurların var olduğu hallerde,
  • Concierge Hizmetleri'ne ihtiyaç duyulduğunda (Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri)

Bunlara ek olarak asistans firmayla görüşülerek gerekli ve uygun görülen durumlarda;

  • Aracın emanet ve muhafaza edilmesi,
  • Profesyonel sürücü organizasyonu,
  • Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklanma hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.
  • Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklama hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.
  • Aracın kaza geçirmesi durumunda;
    a) Eğer tamirat 24 saat içinde yapılamıyorsa, azami 3 güne kadar ve maksimum 4 yıldızlı otelde, binek araçtaki maksimum 5 kişinin, ağır ticari araçtaki maksimum 2 kişinin aracın onarımını bekleme amacıyla en fazla günlük 750 TL limit dahilinde konaklama masrafları (standard oda+kahvaltı) her bir sigortalı için olay başına  limit kapsamında  karşılanmaktadır.
    b) Tamir süresi kazayı izleyen 48 saati aşarsa, Lehdarlar’ın daimi ikametgah’a dönüşlerinde meydana gelen seyahat masraflarını, veya lehdarlar seyahate devam etmek isterlerse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masraflarını ödenecektir. Ancak bu son seçenek dahilinde yapılacak olan masrafların, daimi ikametgah’a dönüş masraflarını aşmaması gerekir..

Allianz Yol Yardım Hizmeti’ne 0850 399 99 99 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'nden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Allianz Müşteri Hizmetleri'nden yetkili servis, yol durumu, otel, restoran ve çeşitli etkinlikler ile ilgili dilediğiniz zaman bilgi alabilirsiniz.

2) Seçenekli Yedek Araç Hizmeti: 

Poliçe kapsamına göre 2x7(yılda azami 2  kez olay başına en fazla 7 gün, yıllık 14 gün) ve 2x15 gün (yılda azami 2 kez olay başına en fazla 15  gün, yıllık 30 gün) araç segment seçeneklerinden birini tercih ederek yedek araç hizmetinden faydalanabilirsiniz. Poliçe kapsamındaki kazalar sonucu aracın serviste kalması durumunda eksper onayı ile yedek araç hizmetinden seçtiğiniz süreler içinde faydalanabilirsiniz. Ayrıca pert ve hırsızlık durumunda da poliçe kitapçığında belirtilen şart ve süreler dahilinde yedek araç hizmeti verilmektedir.

3) Çekici Hizmeti:

Kaza ya da arıza durumunda, poliçenizde bulunan çekici hizmetinden Allianz’ım uygulamasını kullanarak ya da 0850 399 9999 numaralı telefon üzerinden bizi arayıp hasar ihbar bildiriminde bulunarak yararlanabilirsiniz.