Allianz Platformu Motto Müzik, yeni yıla hızlı giriyor! Yılbaşına özel programlar, konuklar, söyleşiler, konserler, bir hafta boyunca Motto Müzik’te müzikseverleri bekliyor.
Türkiye’nin, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’in en sevilen programlarından “Sarp Dakni ile Otur Sıfır Aferin 10”, bu hafta yılbaşına özel olarak iki programla YouTube’da. “Yılbaşı Özel” programına 29 Aralık Salı akşamı 20.00’de ünlü YouTuber Ruhi Çenet’i konuk edecek olan Sarp Dakni, 30 Aralık Çarşamba akşamı 20.00’de ise, “Refika’nın Mutfağı”nın Refikası, Refika Birgül ile yılbaşı sofrası kuracak.
31 Aralık Perşembe günü 15.00’te “Yekta Kopan’la Noktalı Virgül”ün “Yılbaşı Özel” programına, ünlü komedyen Ata Demirer ve Murat Meriç konuk olacak.
Yılbaşına özel bir program da yeni yılın ilk gününde gelecek. Türkiye alternatif müzik sahnesinin ünlü yazarları Mehmet Tez ve Ayhan Abayhan’ın, Sarp Dakni ve Barış Akpolat’la bir araya gelerek, 2015 yılının müzikal değerlendirmesini yapacakları “Yılbaşı Özel” programı, 1 Ocak Cuma günü 14.00’te yayımlanacak.
2 Ocak Cumartesi günü 12.00’de Onur Ataman, dileyen herkese gitar dersi vermeye devam edecek. 3 Ocak Pazar günü 12.00’de ise Derin Sarıyer, “Yılbaşı Özel” konseriyle “Motto Müzik Akustik Seri” programına konuk olacak.
Mottosu müzik olanları buluşturan Allianz Platformu Motto Müzik’te müziği hayatının odak noktasına alan, hayatında müziğe yer açan herkese yer var. Motto Müzik’te enstrüman çalmayı öğrenmek isteyenlere ücretsiz dersler, müzik haberlerini takip etmek isteyenlere güncel haberler, ünlü sanatçılarla birbirinden eğlenceli söyleşiler yer almaya devam edecek.
Allianz Platformu Motto Müzik hakkında
Mottosu müzik olanları buluşturan Allianz Platformu Motto Müzik, müziği toplumu ayakta tutan değerli bir kültürel sermaye olarak gören Allianz Türkiye’nin, 7’den 70’e insanların yaşamlarına ilham vermek için yaptığı en son sosyal yatırım. Toplumun yaşam kalitesini artırma vizyonuyla hareket eden Allianz Türkiye tarafından hayata geçirilen Motto Müzik, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu. Müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, insanların hayatlarını zenginleştirmeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin dayanaklarından biri olarak kabul eden Allianz Türkiye, Motto Müzik platformu ile müziği ve onun dünyasını herkes için erişilebilir kılarak insanların yaşam kalitesini artırmayı amaçlıyor. Bir Allianz platformu olan Motto Müzik’in sezon programı dopdolu içeriğiyle, müziği hayatının odak noktasına alan, müzik kültürünü öğrenmek isteyenleri buluşturuyor. Allianz Platformu Motto Müzik’te enstrüman çalmayı öğrenmek isteyenlere ücretsiz dersler, müzik haberlerini takip etmek isteyenlere güncel haberler, ünlü müzik insanlarıyla birbirinden eğlenceli programlar yer alıyor.
En yeni video içeriklerini izlemek ve herkesten önce haberdar olmak için:
youtube.com/MottoMuzik
Allianz Platformu Motto Müzik’i sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/MottoMuzik
twitter.com/MottoMuziktv
instagram.com/MottoMuzik
google.com/+Mottomuzik
Allianz hakkında
Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koymuştur. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenmiştir. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, genç yetenek Kaan Baysal yapmaktadır. Lang Lang’ın Ekim 2014’te verdiği İstanbul konseri öncesinde, Allianz Türkiye’nin liderliğinde oluşturulan danışma kuruluyla seçilen ve Lang Lang’a bu konserde eşlik eden Kaan, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olmuştur.
Allianz Türkiye ile ilgili detaylı bilgi için:
allianz.com.tr
Allianz Türkiye’yi sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/AllianzTurkiye
instagram.com/AllianzTurkiye
twitter.com/AllianzTurkiye
youtube.com/AllianzTurkiye