Prof. Kashdan Duygusal Ve Sosyal Becerinin Sırlarını Anlattı

1 Mayıs 2015

Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olma vizyonuyla faaliyet gösteren Allianz Türkiye, anlamlı yaşam, liderlik, stres ve mutluluk konularında dünyanın en önemli otoritelerinden biri kabul edilen psikolog Dr. Todd B. Kashdan’ı Türkiye’de konuk etti. Hayatını insanların yaşam kalitesini artırmaya adamış psikolog Dr. Todd B. Kashdan, daha mutlu ve anlamlı bir ömrün reçetesini ve bireyin sürdürülebilirliğinin sırlarını Allianz Türkiye öncülüğünde önemli konuşmacılarından biri olarak Sustainable Brands 2015 İstanbul’da paylaştı.

Pozitif psikolojinin öncülerinden olan Prof. Dr. Todd B. Kashdan, mutluluk, anlamlı yaşam, psikolojik güçlenme, liderlik, stres ve sosyal ilişkiler konularında dünyanın en önemli otoritelerinden biri kabul ediliyor. "The Upside of Your Dark Side", "Mindfulness", "Acceptance and Positive Psychology", "Designing Positive Psychology" ve "Curious? Discover the Missing Ingredient to a Fulfilling Life" kitaplarının yazarı Prof. Dr. Todd B. Kashdan, 26 Mayıs Salı günü Allianz Türkiye’nin konuğu olarak Sustainable Brands 2015 İstanbul’da, “Yaşam Kalitesi: Mutluluk ve Anlamlı Bir Ömür” başlıklı bir konuşma yaptı.

İlgimiz en değerli para birimi

Sustainable Brands 2015 İstanbul’da yaptığı konuşmada çevremizde olan bitenlere karşı duyduğumuz ilginin ve etrafımızdaki insanlarla kurduğumuz pozitif ilişkilerin hayatımızdaki en değerli para birimi olduğunun altını çizen Kashdann, gerek kurumsal hayatta gerek özel hayatımızda bunu daha yoğun ve samimi bir şekilde kullanmayı öğrendikçe sürdürülebilir mutluluğa ve başarıya yaklaşılacağını söyledi.

George Mason Üniversitesi’nde 2004’ten bu yana klinik psikoloji profesörü olarak görev yapan Prof. Dr. Todd B. Kashdan, son dönemde alanında dünyanın en çok takip edilen yazar, konuşmacı ve danışmanlarından biri olarak dikkat çekiyor. Kitapları dünya çapında ilgiyle takip edilen Prof. Kashdan’ın 150’den fazla da makalesi bulunuyor. Prof. Dr. Todd B. Kashdan’ın ayrıca Amerikan Psikoloji Derneği, Uluslararası Kaliteli Yaşam Derneği ile Davranışsal ve Bilişsel Terapiler Geliştirme Derneği’nden ödülleri de bulunuyor.

Allianz Türkiye’nin ikinci konuğu Ayhan Sicimoğlu

Markalara yön verecek önemli konuşmacıları katılımcılarla buluşturacak olan Sustainable Brands 2015 Istanbul’da, yine Allianz Türkiye’nin desteğiyle, gerçek bir dünya vatandaşı olan, müzisyen, yazar, radyocu, gurme, TV programcısı Ayhan Sicimoğlu ise keyifli bir sahne sohbetiyle yer aldı. Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan ve Ayhan Sicimoğlu, 26 Mayıs Salı günü “Sürdürülebilirliğe Farklı Bir Bakış” başlıklı panelde bir araya geldiler.

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. 2014 yılında hayat dışı branşlarda toplam 3,2 milyar TL prim üreterek %14,2 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini sürdürmektedir. Sağlık alanında 1 milyar TL prim üretimi ve %36,5 pazar payı ile sektörde birinci sırada yer alan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında 440 milyon TL prim üretimi ve %13,4 konsolide pazar payı ile ikinci, bireysel emeklilikte 700 bin katılımcı sayısı, 7 milyar TL fon büyüklüğü ve %18,4 konsolide pazar payıyla üçüncü sırada yer almaktadır.