5 yıldır müziğin, eğlencenin ve muhabbetin adresi Allianz Motto Müzik, tüm programlarını dijitalleşme sürecine adapte ederek Covid-19 döneminde de Türk internet izleyicisiyle buluşturmaya devam etti. Tedbirler kapsamında daha fazla evde vakit geçirilen bu 2 aylık süreçte, 62 milyon kişiye erişen, yalnızca YouTube’da 55 milyonu aşkın gösterim rakamına ulaşan Allianz Motto Müzik’te en çok, seyahat programı ‘Hayat Bana Güzel’ izlendi.
Allianz Türkiye’nin, takipçilerine daha fazla müzik, daha fazla eğlence ve daha fazla muhabbet sunduğu Türkiye’nin ilk kurumsal YouTube kanalı Allianz Motto Müzik’in izlenme oranı Covid-19 ile mücadele döneminde yüzde 78 arttı. Evde vakit geçirdiğimiz bu olağanüstü dönemde seyahat özgürlüklerinin kısıtlanmasının da etkisiyle Allianz Motto Müzik’te en fazla seyahat programları ilgi gördü. Şenay Akkurt’un hazırlayıp sunduğu ve müziğin peşinde Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanında yaptığı yolculukları ve deneyimlerini paylaştığı Hayat Bana Güzel Programı’nın tüm bölümleri, son iki ayın en çok izlenen 10 videonun 8’ini oluşturdu.