Allianz Türkiye, Allianz Grubu’na dışavurumcu stratejilerini anlattı.
Allianz Türkiye bu yıl, Allianz’ın dünyanın farklı ülkelerinde görevli iletişim yöneticilerinin bir araya geldiği PRint toplantısına ev sahipliği yaptı. Allianz Türkiye CEO’su Solmaz Altın’ın katılımı ve Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan’ın liderliğiyle gerçekleştirilen toplantıda, Allianz Grubu iletişimcilerine, Allianz Türkiye’nin “toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak” vizyonuyla yola çıktığı dışavurumcu iletişim stratejileri anlatıldı.
Dünyanın önde gelen sigorta ve finans şirketlerinden Allianz’ın farklı ülkelerde faaliyet gösteren şirketlerinde görevli iletişim liderlerini bir araya getiren PRint adlı toplantı, bu yıl Allianz Türkiye’nin ev sahipliğinde, İstanbul’da gerçekleştirildi. Allianz PRint toplantısı, Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan’ın liderliğinde DoubleTree by Hilton otelinde 13-15 Nisan tarihleri arasında düzenlendi. Allianz iletişim stratejilerinin tartışıldığı toplantıya, en önemli pazarların en üst seviyedeki iletişim liderleri katıldı. Bu yılki toplantıda Almanya başta olmak üzere, Allianz Uluslararası İcra Komitesi’ne üye ülkelerin temsilcilerinin de dahil olduğu 50’nin üzerinde katılımcı yer aldı.
Allianz Türkiye CEO’su Solmaz Altın’ın Türkiye sigorta sektörünü ve Allianz Türkiye’nin sektördeki konumunu, Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan’ın ise Allianz Türkiye’nin yeni döneminde dışavurumcu iletişim stratejileri ve ‘toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak’ vizyonuyla yol almaya devam ettiklerini anlattığı PRint toplantısında üç gün boyunca strateji ve dijitalizasyon üzerine sunumlar ve çalıştaylar gerçekleştirildi.
Brand Finance'in en son "Global 500" marka araştırmasında, finans sektöründe marka yönetimini en iyi yapan şirketlerden biri olarak yer alan Allianz, şeffaf iletişim stratejisi ile güvenilir bir iş ortağı olarak konumlandırılıyor. Hizmetleri kadar iletişiminde de müşteri odaklı stratejileriyle öne çıkan Allianz, iletişime verdiği yüksek önem nedeniyle, iletişim yöneticilerini, deneyim ve birikimlerin paylaşıldığı PRint adlı toplantıları düzenliyor.
Allianz Hakkında
Dünyanın en güçlü finans topluluklarından Allianz, 70’ten fazla ülkede 147.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. Allianz, Türkiye’de 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesi ile faaliyet göstermektedir.