Allianz Türkiye, müşterilerinin işlemlerini çok daha hızlı ve kolay yapabilmeleri için ‘Online İşlemler Merkezi’ni hayata geçirdi. Artık Allianz müşterilerifarklı platformlar, farklı kullanıcı bilgi ve şifreleri ile erişilen tüm dijital işlemlere tek çatı altında ulaşabilecek.
Sigorta sektörünün lideri ve güçlü finans kuruluşu Allianz Türkiye, müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran yeni bir platforma daha imza attı. Müşterilerinin tüm işlemlerini dijital ortama taşıyan ‘Online İşlemler Merkezi’ ile artık, bilgisayar başından da poliçe ve sözleşmelere hızla ulaşmak, bilgi edinip, işlem yapmak mümkün. “Allianz’ım Mobil Uygulama” ile benzer bir dizayn ve dille oluşturulan platform, tasarım açısından da kolaylık vaat ediyor.
Tek şifreyle ulaşım kolaylığı
Allianz Türkiye’nin müşterileri daha önce sahip oldukları ürünlere göre farklı platformlar, farklı kullanıcı bilgi ve şifreleriyle erişirken artık tek bir mecrada tek şifreyle tüm işlemlerine dijital olarak ulaşabilecekler.
‘Online İşlemler Merkezi’nde menüler de “Allianz’ım Mobil Uygulama”da olduğu gibi ‘Allianz’ım, ‘Sağlığım’, ‘Arabam’ ve ‘Birikimlerim’ olarak 4 başlık altında toplanıyor. Platforma “Allianz’ım Mobil Uygulama”da kullanılan şifre ile girmek ya da yeni bir şifre alarak erişmek mümkün.