Allianz, uluslararası marka ölçümleme sistemi Superbrands’in en değerli markaları belirlediği “Superbrands Türkiye 2014” listesinde yerini aldı.

Türkiye’de 10. yılını kutlayan ve beşinci organizasyonunu gerçekleştiren uluslararası marka ölçümleme sistemi Superbrands, geçtiğimiz yılın en değerli markalarını açıkladı. Allianz Türkiye, “Superbrands Türkiye 2014” listesinde yerini aldı. Superbrands tarafından, 15 Eylül 2015 tarihinde Grand Hyatt İstanbul Hotel’de gerçekleştirilen ödül töreni ile Türkiye’nin “Süpermarkaları”na ödülleri verildi. Şirketimiz adına ödülü CEO’muz Solmaz Altın aldı.

Ali Poyrazoğlu’nun markalaşmanın perde arkasını anlattığı ve markalara ödüllerini verdiği gecede toplam 43 marka ödüle layık görüldü. Superbrands, 22 yıldır dünyada kendi sektöründe güçlü bir marka değeri olan, iş dünyasının markalarına yaptığı yatırımları tüketici nezdinde değerlendiren ve 88 ülkede tanınan güvenilir, dünyaca ünlü bir araştırma etkinliği. 

“Süpermarka”; tüketicilerin bilinçli olarak veya bilinçaltlarında arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve/veya fiziksel avantajları diğerlerine göre çok daha yüksek oranda sunan marka olarak tanımlanıyor. Bu markaların seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşıyor.

Listeye giren markalar, ürünlerinde ya da ilanlarında Superbrand logosunu kullanabiliyor. Araştırmalar, Superbrand logosu kullanılan ürünlere güven artarken, satışların, başkalarına tavsiye edilme ve denenme oranının da yükseldiğini ortaya koyuyor.

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı, sağlık alanında da ilk 619 milyon TL prim ve %32,6 pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir.