Allianz Türkiye, finansal kurumların orijinallik, sosyal medya kampanya ve programlarının etkin kullanımı ile inovasyonun değerlendirildiği Silver Bowl Ödülleri’ne, birden fazla ödül kazanan tek kurum olarak damgasını vurdu.
Allianz Türkiye, dünya çapında 300’den fazla sigorta ve finans kuruluşunun üye olduğu LIMRA’nın düzenlediği, 8 kategoriden oluşan uluslararası Silver Bowl yarışmasında, başvurduğu iki kategoride de ödül alma başarısını gösterdi.
Finansal Hizmetler için Sosyal Medya Konferansı 2015 kapsamında, bu yıl üçüncü kez hayata geçirilen Silver Bowl Ödülleri’nin San Francisco’da düzenlenen törenine damgasını vuran Allianz Türkiye, aldığı düllerle toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak vizyonunu bir kez daha tescillemiş oldu.
Sosyal medya kullanımıyla fark yaratan Allianz Türkiye, Sosyal Müşteri İlişkileri projesi ile ‘Müşteri Hizmetleri’nde Sosyal Medya’nın En İyi Kullanımı’ dünyanın 70’ten fazla ülkesinde faaliyet gösteren bir finans devinin, bulunduğu lokal pazardan öğrendiği ve büyük değer verdiği bir yaklaşımın üzerine kurulan: ‘1 Olmak İçimizde Var’ imaj kampanyası ile ise ‘En İyi ABD Dışı Sosyal Medya Kullanımı’ kategorilerinde Silver Bowl ödülüne layık görüldü.
Silver Bowl Sosyal Medya Ödülleri’nde, finansal kurumların orijinallik, inovasyon ve sosyal medya kampanya ve programlarını etkin kullanımı değerlendiriliyor. Geçtiğimiz yıllarda ödül kategorileri Facebook, Twitter gibi platformların en iyi kullanımından oluşurken, 2015’te kategorilerde değişikliğe gidildi ve müşteri hizmetleri, işe alım ve diğer spesifik iş alanlarında sosyal medyanın en iyi kullanımını ödüllendiren kategoriler oluşturuldu.