Allianz Türkiye, oto sigortalarındaki vizyonunu duygusal bir tonda aktardığı “Yola Her Çıktığında Allianz Seninle ve Sevdiklerinle” kampanyasıyla Effie’de gümüş ödüle layık görüldü. “Sigorta Hizmetleri” kategorisinde ödül alan tek marka Allianz oldu.
taylan-turkolmez
Allianz Türkiye, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenledikleri, pazarlama ve iletişim dünyasının en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen 11. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde “Sigorta Hizmetleri” kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü. Kategori içerisinde ödül alan tek marka, oto sigortalarındaki vizyonunu duygusal bir tonda aktardığı “Yola Her Çıktığında Allianz Seninle ve Sevdiklerinle” kampanyasıyla Allianz oldu.

Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Direktörü Onur Kırcı ödüle ilişkin değerlendirmesinde “Effie Türkiye Reklam Etkinliği’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Aldığımız geri bildirimler ve yaptığımız analizler ışığında ürün ve hizmetlerimizi sürekli iyileştiriyor, geliştiriyoruz. Tüm faaliyet alanlarımızın merkezine müşteri odaklı yaklaşımı koyuyoruz. Müşterilerimizin sadece zararlarını karşılamanın ötesinde bir vizyonla çalışıyor, hayatları boyunca ihtiyaç duydukları her an yanlarında olabilmeyi önemsiyoruz. Bu nedenle, varlıklarını, sağlıklarını ve geleceklerini bizlere emanet eden müşterilerimize ‘Allianz Seninle’ diyoruz” diye konuştu.

Kırcı “’Yola Her Çıktığında Allianz Seninle ve Sevdiklerinle’ kampanyasıyla oto sigortalarında tüketicinin algısında ilk tercih edilen marka olmayı hedefledik. Kampanyamızda tüketicimizle kurduğumuz duygusal bağı güçlendirmek, ihtiyaç duyduklarında yanlarında olduğumuzu, Allianz kalitesiyle sunduğumuz hizmetlerin müşterilerimiz ve sevdiklerinin yolculuklarında vereceği güven duygusunu vurgulamak istedik” dedi.