Gündelik yaşama dair hikâyeleri Kalben’in sesi eşliğinde samimi bir dille anlatan reklam kampanyası, Allianz’a 1 Büyük Ödül, 4 Kristal Elma, getirdi. "Allianz Seninle" iletişimini dijital mecralara da taşıyan Allianz, SnapHack uygulamasıyla Dijital Reklam Kategorisi, Yaratıcı Mecra Kullanımı’nda da Kristal Elma alırken, Sosyal Medya Kategorisi Sosyal Medya Platformunun Yaratıcı ve Yenilikçi Kullanımı’nda Gümüş Ödül sahibi oldu. Reklamverenler Derneği’nin 25‘inci yılı vesilesiyle verilen "Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü"nün sahibi de olan AllianzTürkiye, Kristal Elma’dan toplam 8 ödülle döndü.
Allianz Türkiye’ye şu ödüller verildi:
- Film-TV, Sinema Kategorisi: Büyük Ödül
- Film-TV, Sinema Kategorisi; Kurumsal İmaj: Kristal Elma
- Film-TV, Sinema Kategorisi; Banka Sigorta ve Finansal Hizmetler: Kristal Elma
- Uygulamada Mükemmellik Kategorisi; Yapım Yönetim; En İyi Kast: Kristal Elma
- Uygulamada Mükemmellik Kategorisi; Yapım Yönetim; En İyi Reklam Filmi Yönetmeni: Kristal Elma
- Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü
- Dijital ve Sosyal Medya Kategorisi; Dijital Reklam; Yaratıcı Mecra Kullanımı: Kristal Elma
- Dijital ve Sosyal Medya Kategorisi; Sosyal Medya; Sosyal Medya Platformunun Yaratıcı, Yenilikçi Kullanımı: Gümüş Ödül
Concept Ajans tarafından hazırlanan ve 2016 yılının Kasım ayında yayımlanan "Allianz Seninle" reklam kampanyası, "Reklamın Oscarı" olarak tanımlanan Effie Ödülleri’nden de kategorinin büyük ödülü olan gümüş ödülü kazanmıştı. Kalben’in yorumladığı "Haydi Söyle" şarkısının eşlik ettiği reklam kampanyası yayımlandığı günden itibaren büyük beğeni toplamıştı.
12 Ekim 2017