Yüzde 30,8 pazar payıyla müşteri memnuniyetinde de yüzde 38,32’lik orana sahip olmamızın altında liderlikle yetinmeyen, her gün hizmet kalitemizi artırma stratejimiz yatıyor” dedi. Müşterilerine 4 binin üzerinde anlaşmalı sağlık kurumu üzerinden hizmet veren Allianz Türkiye, özel sağlık ve tamamlayıcı sağlık sigortası süreçlerini ise ürünleri kapsamında gruplandırdığı 6 çeşit anlaşmalı sağlık kurumu ağı üzerinden yönetiyor.
Allianz Türkiye olarak sadece sağlık harcamalarını finanse eden bir kurum olmanın ötesine geçerek müşterilerinin hayatlarının her evresinde yanında olma misyonuyla hareket ettiklerini dile getiren Somersan Coqui, “Özellikle, yaşlandıkça artan bakım ihtiyacı ve sağlık giderleri dikkate alındığında, Allianz Türkiye olarak bir sağlık sorunu ile karşılaşmayı beklemeden bireylere önlem almalarını özellikle hatırlatıyoruz. Müşterilerimize önleyici çözümlerle ve geniş ürün yelpazesiyle destek olmayı önemsiyoruz. Bu doğrultuda, Birleşmiş Milletler’in 17 sürdürülebilir kalkınma hedefinden biri olan ‘sağlıklı bireyler’ başlığına doğrudan katkı sağlamak üzere ‘Sağlık Destek Programı’nı yürütüyoruz” dedi.
Müşteri ihtiyacına özel çözüm sunuyor
Sağlık Destek Programı kapsamında diyabet tanısı bulunan ve ek prim ödeyen müşterileri için başlatılan Diyabet Destek Projesi’nin yanı sıra Meme Kanseri Bilgilendirme ve Mamografi Hatırlatma Projesi’ni hayata geçirdiklerini belirten Somersan Coqui, “70 yaş ve üzeri sigortalılarımızın ev kazalarına karşı korunabilmesi amacıyla evlerinde ücretsiz risk değerlendirmesi hizmeti sağladığımız ‘Evimde Güvendeyim’ uygulaması da program kapsamındaki hizmetlerden biri. Önümüzdeki dönemde, hipertansiyon ve akciğer hastalıkları gibi diğer kronik hastalıklara destek olmak için de planlama yapıyoruz. Müşterilerimize ayrıca Allianz’ım mobil uygulaması, Dr. Allianz, Evimde Güvendeyim, Kronik Hastalık Yönetimi, Eve Hemşire Ziyareti, Online Yurtdışı Seyahat Sağlık uygulamalarımızla hizmet veriyoruz. Sağlık sigortasında, müşterilerimizin ihtiyaç, bütçe ve beklentileri doğrultusunda ve kişiye özel bir paket oluşturmaları için dijital çağa uygun hizmet standartları sağlamak üzere çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye konuştu.
Sağlık branşında Türkiye’nin en büyük ailesi olan Allianz Türkiye, 1 milyon müşteriye ulaşması nedeniyle hazırladığı videolarla sağlık müşterilerinin hikayelerini anlatıyor. İlk olarak Dr. Işık Akgöl’ün hikayesini filme alan Allianz, hazırlanan videoları Allianz Türkiye, internet sitesi, sosyal medya hesapları ile YouTube kanalı üzerinden de paylaşmaya başladı.