Müşteri memnuniyetini odağına alarak yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü yapma vizyonuyla faaliyet gösteren Allianz Türkiye, Müşteri Günleri adı altında yepyeni bir uygulama başlattı. Geçtiğimiz günlerde pazarlama departmanı tarafından ilki gerçekleştirilen ve Allianz Modüler Sağlık Sigortası sahibi bir grup müşterinin konuk olduğu yemekli gece keyifli ve bilgilendirici sohbetlere sahne oldu.
YILDA 4 KEZ YAPILACAK
Allianz Müşteri Günleri’ne konuk olan sigortalılar, rastgele yapılan aramaların sonucunda, daveti kabul eden kişiler arasından seçiliyor. Allianz Türkiye yılda 4 kez gerçekleştirmeyi planladığı buluşmalara sırayla farklı sigorta ürünlerine sahip müşterilerini davet ederek, deneyimlerini aktarma fırsatı sunacak.
Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, Sağlık Genel Müdür Yardımcısı Pınar Lembet, Sağlık Operasyon Direktörü Nedim Tarakçı ve pazarlama departmanından Burcu Koldemir, Gülşah Kaya Köse ile Erkan Işıksal’ın katıldığı yemekte, konuklar Allianz deneyimlerini ve önerilerini yöneticilerle paylaştı.
Okan Özdemir Allianz Müşteri Günleri ile ilgili olarak “Müşterilerimizin tüm geri bildirimleri bizim için çok değerli. Sağlıklarını, varlıklarını ve geleceklerini bize emanet eden müşterilerimizin yanında olmak, onlara en iyi ürün ve hizmetleri sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.