Allianz Kampüs ilk yılında başarı meyvelerini vermeye başladı
Allianz Kampüs’ün meyvelerini vermeye başladığını dile getiren Tolga Gürkan ilk yıla ait verilerle ilgili şu bilgileri verdi: “Allianz Kampüs ile birlikte müşteri şikâyet oranımızda yüzde 38 iyileşme, müşteri memnuniyetinde yüzde 30 artış sağladık. IMI Conference ve Life Dergisi tarafından düzenlenen ‘En İyi Çağrı Merkezi Ödülleri’nde sigorta sektöründe ‘En Beğenilen Çağrı Merkezi’ seçildik. Acentelere verdiğimiz hizmet seviyesinde yüzde 20 iyileşme gerçekleştirdik. Bu pozitif tablo iş sonuçlarımıza da yansıdı; çalışan başına düşen Bireysel Emeklilik Sistemi prim üretimimizin yüzde 41 arttığını gözlemledik. Ayrıca trafik branşındaki hasar dosyalarında da ciddi gelişmeler yaşadık; dosya kapama oranında yüzde 5 artış, 44 günden 34 güne düşen kapama süresinde ise yüzde 25’e yakın iyileşme gerçekleştirdik.”
“İzmir’deki arkadaşlarımızdan geleceğin liderlerini çıkarmak istiyoruz”
1100 kişilik çalışma kapasitesine sahip olan Allianz Kampüs’te bugün itibarıyla 724 kişinin istihdam edildiğini kaydeden Allianz Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Arif Aytekin de, operasyon merkezi ile Ege Bölgesi istihdamına ciddi katkıda bulunduklarını söyledi. Allianz Kampüs’te kadın çalışan oranının yüzde 61 olduğunu belirten Aytekin, “Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin imzacısı olan bizler için bu oran büyük önem taşıyor. 32 yaş ortalamasıyla genç ve eğitim seviyesi çok yüksek bir operasyon merkezine sahibiz; çalışanlarımızın yüzde 86’sı üniversite mezunu. Allianz Türkiye olarak bu kalifiye ekip düzeyini profesyonel eğitimlerle daha da yükseltmek için çalışıyoruz” dedi.