Allianz Türkiye’ye Sardis’ten iki Altın Ödül

Allianz Türkiye, finans sektörü oyuncularının en yenilikçi projelerini ve üstün pazarlama başarılarını ödüllendirmek üzere hayata geçirilen Sardis’ten iki ödülle döndü. Bu yıl ilk kez düzenlenen Sardis Ödülleri’nde Allianz Türkiye, YouTube kanalı Allianz Motto Müzik ileİtibar Yönetimi” ve “Dijital Pazarlama” kategorilerinde Altın Ödül’e layık görüldü.

Allianz Türkiye, finans sektörü oyuncularının ödüllendirildiği ödül organizasyonu Sardis’te iki ödül aldı. Finans sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin en yenilikçi projelerini ve üstün pazarlama başarılarını ödüllendirmek üzere bu yıl ilk kez düzenlenen organizasyonda Allianz Türkiye, Türkiye’nin ilk kurumsal YouTuber’ı Allianz Motto Müzik ile “İtibar Yönetimi” ve “Dijital Pazarlama” kategorilerinde Altın Ödül’e layık görüldü.

MediaCat tarafından hayata geçirilen Sardis Ödülleri finans sektöründe inovasyonu ve pazarlama başarısını kutlamayı amaçlıyor. Bankalar, sigorta şirketleri, finansal teknoloji şirketleri ve diğer finansal kuruluşlar tarafından hayata geçirilen en yenilikçi projeleri ve üstün pazarlama başarılarını ödüllendirmek üzere gerçekleştirilen organizasyonda şirketler 9 bölüm ve 40 kategoride ödüllendirildi, toplam 34 proje ödüle değer bulundu.