InsureMyTesla Kasko Nedir?
Tesla aracınızı siber saldırılardan, duvar tipi şarj ünitesine gelecek zararlara kadar birçok riske karşı güvence altına almanın yanında aracınızın şarj kablosu ve adaptörüne gelebilecek zararlar ve çalınma gibi risklere karşı teminat sunar. Bunlarla birlikte aracınızın şarjının bitmesi sonucu yolda kalmanız durumunda aracınızın en yakın şarj istasyonuna çekilmesi gibi asistans hizmetlerinden de adet sınırı bulunmaksızın ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.
InsureMyTesla KaskoTeminatları
Teminat koşulları ve limitleriyle ilgili ek bilgi için lütfen acentenize veya çağrı merkezimize başvurunuz.
InsureMyTesla Kasko Ek Teminatları
Not: Bazı ek teminatlar yalnızca belirli kullanım tarzındaki araçlar için sunulabilmektedir. Ek teminat koşulları ve limitleriyle ilgili ek bilgi için lütfen acentenize veya çağrı merkezimize başvurunuz.
InsureMyTesla Kasko Ek Hizmetleri

Mini Onarım Hizmeti

Yol Yardım Hizmeti

Seçenekli İkame Araç Hizmeti
Küçük hasarlar büyük sıkıntılar doğurur. Allianz Mini Onarım Hizmeti ile aracınızdaki küçük hasarlar, Auto Life Center (ALC) Merkezleri’nde ücretsiz olarak tamir ediliyor. Böylece aracınızın başına gelebilecek küçük hasarlar, büyük sıkıntılar doğurmadan en iyi işçilikle, en hızlı şekilde ve hasarsızlık indiriminizi etkilemeden gideriliyor.”
- Kaza geçirilmesi veya arıza durumunda,
- Aracın çalınması ve çalınmaya teşebbüs edilmesi halinde,
- Lastiğiniz patladığında,
- Aracınızın şarjı veya aküsü bittiğinde,
- Anahtar kaybı veya anahtarın araç içinde unutulması durumunda,
- Oluşacak kaza veya arıza durumu sonucu aracın yola devamının imkansız veya sürüş güvenliğini tehdit edecek unsurların var olduğu hallerde,
- Concierge Hizmetleri'ne ihtiyaç duyulduğunda (Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri)
- Bunlara ek olarak asistans firmayla görüşülerek gerekli ve uygun görülen durumlarda;
- Aracın emanet ve muhafaza edilmesi,
- Profesyonel sürücü organizasyonu,
- Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklanma hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.
- Aracın kaza geçirmesi durumunda;
a)Eğer tamirat 24 saat içinde yapılamıyorsa, azami 3 güne kadar ve maksimum 4 yıldızlı otelde, binek araçtaki maksimum 5 kişinin, ağır ticari araçtaki maksimum 2 kişinin aracın onarımını bekleme amacıyla en fazla günlük 750 TL limit dahilinde konaklama masrafları (standard oda+kahvaltı) her bir sigortalı için olay başına limit kapsamında karşılanmaktadır.
b) Tamir süresi kazayı izleyen 48 saati aşarsa, Lehdarlar’ın daimi ikametgah’a dönüşlerinde meydana gelen seyahat masraflarını, veya lehdarlar seyahate devam etmek isterlerse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masraflarını ödenecektir. Ancak bu son seçenek dahilinde yapılacak olan masrafların, daimi ikametgah’a dönüş masraflarını aşmaması gerekir.
Allianz Yol Yardım Hizmeti’ne 0850 399 99 99 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'nden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Allianz Müşteri Hizmetleri'nden yetkili servis, yol durumu, otel, restoran ve çeşitli etkinlikler ile ilgili dilediğiniz zaman bilgi alabilirsiniz.
2x7 gün süreyle, araç segment seçeneklerinden birini tercih ederek ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz. Poliçe kapsamındaki kazalar sonucu aracın serviste kalması durumunda eksper onayı ile ikame araç hizmetinden seçtiğiniz süreler içinde faydalanabilirsiniz. Ayrıca pert ve hırsızlık durumunda da poliçe kitapçığında belirtilen şart ve süreler dahilinde ikame araç hizmeti verilmektedir.
Neden Allianz?
.png)
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.