Sağlık sigortası alanında sektörün lider şirketi* Allianz Türkiye, 1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında erken tanı ve farkındalık yaratmak amacıyla yine kolları sıvadı, Elle Muayene kampanyasını semt pazarına taşıdı.
Meme kanserinde erken teşhisin önemi biliniyor, ancak yapılan araştırmalara göre kadınların %48,5’i muayene adımlarını bilmiyor. ** Bütün bunların ışığında Allianz, daha fazla kadına ulaşabilmek ve Elle Muayene farkındalığını arttırmak için kadınların yoğunlukta bulunduğu semt pazarlarına gitti.
Pazar tezgahları, Elle Muayene adımlarını gösteren dövizler ve özel fiyat etiketleriyle donatıldı.. Pazarcılar ürünlerini Elle Muayene adımlarını gösteren kese kağıtlarıyla sattı. Sosyal medya fenomenleri de pazardaki bu kampanyaya dahil oldu ve yaptıkları paylaşımlarla takipçilerini her ay elle muayeneye davet etti. Bu proje ile daha fazla kadının düzenli olarak Elle Muayene yapması ve yılda bir kere mamografi yaptırmayı unutmaması teşvik edildi.
Allianz, Modüler Sağlık Sigortası’nda 40 yaş üstü sigortalılara, anlaşmalı sağlık merkezlerinde yılda 1 kez ücretsiz mamografi hizmeti sunuyor.