Tamamlayıcı Sağlık Kampanyası
  1. Kampanyamız  18.12.2024 tarihinden itibaren 31.01.2025 tarihine kadar geçerli olacaktır.
  2. Kampanyadan, 18.12.2024 ile 31.01.2025 tarihleri arasında Allianz Sigorta A.Ş’nin (“Allianz”) internet sitesi üzerinden ve  Allianz'ım mobil uygulaması üzerinden ( https://www.allianz.com.tr/tr_TR/urunler/ozel-saglik-sigortalari/tamamlayici-saglik-sigortasi.html sayfasından) “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası” ürünü satın alan bireysel sigortalılar faydalanabilecektir.
  3. Kampanya, yalnızca Allianz internet sitesi üzerinden ve Allianz’ım mobil uygulaması üzerinden online kanallarda (çevrimiçi) satın alınan poliçeleri ya da Allianz’ın internet sitesi üzerinden ( https://www.allianz.com.tr/tr_TR/urunler/ozel-saglik-sigortalari/tamamlayici-saglik-sigortasi.html) üzerinden referans bırakılarak devam edilmiş olan işlemlerde, teklif oluşturulma tarihinden itibaren 30(otuz) gün içerisinde satın alınmış olan Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçelerini kapsamaktadır. Belirtilen tarih aralığında yenilenen poliçeler, kampanyaya dahil değildir.
  4. Referansın yönlendirildiği acenteler dışında, farklı bir acenteden satın alınan tamamlayıcı sağlık sigortası poliçeleri ve yukarıda belirtilen çevrimiçi kanalda yer alan link dışında oluşturulan / oluşturulacak yeni poliçe talebi ile yapılan işlemler kampanya kapsamı dışındadır.
  5. Teklif görüntülendikten sonra, acente veya müşteri hizmetleri kanalı ile devam edilen işlemlerde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünü dışında satın alınan / alınacak olan diğer sigorta poliçeleri / ürünleri bu kampanya kapsamı dışındadır.
  6. Kampanya dönemi öncesinde, aktif durumda Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçesi bulunan müşterilerimiz, kampanya döneminde yeni bir poliçe alması durumunda dahi kampanyaya dahil olamayacaktır. Kampanya, yalnızca Kampanya tarihleri arasında yeni poliçe satın alımlarında geçerli olacaktır.
  7. Kampanya tarihleri aralığında yenilenen poliçeler Kampanya kapsamı dışındadır. Kampanyadan faydalanabilmek için Kampanya tarihleri arasında yeni poliçe satın alımı gereklidir.
  8. Kampanya kapsamında, Hepsiburada (web sitesi ya da mobil uygulaması) veya Migros (mobil uygulaması ya da fiziksel mağaza) üzerinden yapılacak alışverişlerde kullanılabilecek 500 (beş yüz Türk Lirası) TL değerinde hediye kupon kodu Allianz'ım uygulamasında Kampanyalar alanındaki ''Diğer'' sekmesinden alınabilecektir.
  9. Kampanya kapsamında alınan hediye kodu, Hepsiburada hediye kodu ise web sitesi ya da mobil uygulaması üzerinden yalnızca satıcısının Hepsiburada olduğu ürünlerde kullanılabilecektir ve  ilgili kodun kullanılması halinde satıcısının Hepsiburada olduğu ve ‘'Sepette indirimli'' ürünlerde, kupon kodu indirimsiz sepet fiyatı üzerinden yansıyacaktır.
  10. Kampanya kapsamında sigortalı Hepsiburada websitesindeki veya Hepsiburada uygulamasındaki sepetim sayfasında bulunan “Kupon Kodu Ekle” kısmına, Allianz'ım uygulamasından alınan kupon kodunu yazıp ‘’Uygula’’ butonuna tıklayarak indirimden yararlanabilecektir.
  11. Kampanya kapsamında alınan hediye kodu, Migros hediye kodu ise Migros mobil uygulaması üzerinden yapılacak alışverişlerde, “Siparişi Tamamla” ekranında “Puanlarım” alanında “Dijital Alışveriş Kodu” alanına girilerek kullanılabilecektir. Migros hediye kodunu fiziksel olarak kullanmak isteyen sigortalılarımız ise kodunu mağaza görevlileriyle paylaşarak kullanabilecektir.
  12. Migros uygulaması üzerinden yapılan alışverişlerde, dijital alışveriş kodunun sepet tutarının minimum %80’i kadar olması gerekmektedir. Bu kural yalnızca çevrimiçi kanallarda geçerli olup; fiziki mağazada geçerli değildir, Migros mağazalarında kullanımı halinde kod tutarı kadar alışveriş yapılabilir.
  13. Kampanya Koşullarını sağlayan sigortalılar/sigorta ettirenler, alışveriş kodlarını Allianz’ım mobil uygulaması içerisindeki ''Kampanyalar'' alanındaki ''Diğer'' sekmesinden temin edecektir. Alışveriş kodları, “sigortalı/sigorta ettiren” hesabından poliçe oluşumundan itibaren en geç 1 (bir) ay içerisinde temin edilmelidir. 1 (bir) ay içerisinde temin edilemeyen kodlar açısından ilgili tarihten sonra Alışveriş Koduna ulaşım sağlanamayacaktır.
  14. Kampanya Koşullarını sağlayan sigortalılar Hepsiburada kupon kodu veya Migros alışveriş çeki seçeneklerinden sadece bir tanesinden fayda sağlayabileceklerdir. Allianz’ın mobil uygulaması olan Allianzım uygulamasından ‘’Kampanya Kodu Al’’ seçeneği ile beraber alınan kod sonrası faydalanılacak mecrada değişiklik yapılamayacaktır. Örneğin; Hepsiburada kampanyası altında ‘’Kampanya Kodu Al’’ seçeneğine tıklanarak kampanya kodu görüntülendikten sonra, Migros kampanya seçeneği görüntülenemeyecektir.
  15. Kampanyadan, poliçenin ödeyeni (sigorta ettirenler) ya da sigortalılar toplamda 1(bir) kez faydalanabilmektedir. Sigorta ettiren ve sigortalının aynı olması durumunda, sigortalı/sigorta ettiren hesabından yalnızca tek 1 (bir) hediye kuponu kazanılacaktır.
  16. Kampanyaya her sigortalı/sigorta ettiren (TC kimlik numarası ile), yalnızca bir defa katılım gösterebilir.
  17. Kampanya kapsamında alınan hediye kupon kodları 1 (bir) sene geçerli olacaktır.
  18. Hediye kuponları, altın ve ziynet ürünleri hariç, satıcısının Hepsiburada olduğu tüm ürünlerde geçerlidir.
  19. Kuponlar parçalı şekilde kullanılabilir, Hepsiburada’da kullanılmayan miktar kadar kulanıcının Hespsiburada hesabına yeni kod tanımlayacaktır.
  20. Hediye kuponu kullanımı ve alınan ürünlerden kaynaklı oluşabilecek aksaklıklardan Allianz sorumlu değildir.
  21. Allianz çalışanları Kampanya kapsamı dışındadır.
  22. Kampanya ile ilgili sorularınız için 0850 399 99 99 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  23. Allianz, gerekli gördüğü takdirde Kampanya koşullarında değişiklik yapma ve  Kampanya’yı tamamen sonlandırma hakkını saklı tutar.
  1. Kampanya Koşullarını sağlayan sigortalı/sigorta ettiren, alışveriş kodlarını Allianz’ım mobil uygulaması içerisindeki “Allianz 365 Dünyası / Ayrıcalıklar” alanından temin edebileceklerdir. Mobil uygulama güncel değilse “Kampanyalar” alanındaki ‘’Diğer’’ sekmesinden temin edebileceklerdir.
  2. Hediye kodları, “sigortalı/sigorta ettiren” hesabından poliçe oluşumundan itibaren en geç 1 (bir) ay içerisinde temin edilmelidir. 1 (bir) ay içerisinde temin edilemeyen Alışveriş Kodları açısından ilgili tarihten itibarenAlışveriş Koduna ulaşım sağlanamayacaktı
  3. Allianz’ım mobil uygulamasından ‘’Kampanya Kodu Al’’ seçeneği ile beraber alınan kod sonrası faydalanılacak mecrada değişiklik yapılamayacaktır. Örneğin; Hepsiburada kampanyası altında ‘’Kampanya Kodu Al’’ seçeneğine tıklanarak kampanya kodu görüntülendikten sonra, Migros kampanya seçeneği görüntülenemeyecektir.
  1. Sigortalımız Allianz'ım uygulamasından aldığı kupon kodunu, Hepsiburada websitesindeki veya Hepsiburada uygulamasındaki sepetim sayfasında bulunan “Kupon Kodu Ekle” kısmına yazıp uygula butonuna tıklayarak indirimden yararlanabilecektir.
  2. Kampanya kapsamında alınan kupon kodu, Hepsiburada web sitesi ya da mobil uygulaması üzerinden satıcısının yalnızca Hepsiburada olduğu ürünlerde kullanılabilecektir.
  3. Satıcısının Hepsiburada olduğu ve 'Sepette indirimli'' ürünlerde, kupon kodu indirimsiz sepet fiyatı üzerinden yansıyacaktır.
  1. Kampanya kapsamında, Migros mobil uygulaması üzerinden yapılacak alışverişlerde, “Siparişi Tamamla” ekranında “Puanlarım” alanında “Dijital Alışveriş Kodu” alanına girilerek kullanılabilecektir.
  2. Migros mağazalarında fiziksel olarak kullanılacak kodlar, mağaza görevlisine ‘’Dijital Alışveriş Kodu’’ olarak iletilip kullanılabilecektir.